Blog

Blogowe wpisy tworzymy, by przekazać Wam swoją wiedzę i pomysły dotyczące komunikacji w internecie. Mamy nadzieję, że zainteresujemy Was naszą pracą.

Google Partner

Certyfikowany Google Partner – co oznacza status Partnera Google, który posiadamy?

To, czy dana agencja posiada status Partnera Google jest jednym z wyznaczników przy wyborze odpowiednich specjalistów, którzy sprawnie przeprowadzą kampanię Google AdWords (a od lipca już Google Ads!). Dzięki temu wiemy, że agencja partnerska Google pozytywnie zdał...

Artykuł Katarzyny Prażmowskiej – Kilka refleksji o firmach rodzinnych

Inicjatywa Firm Rodzinnych to stowarzyszenie zrzeszające praktyków biznesu działających w firmach rodzinnych. Podczas licznych spotkań mentoringowych uczestnicy mogą liczyć na wsparcie, wymianę doświadczeń i wspólne rozwiązywanie problemów. Jedno z takich spotkań, ...

Konkursy na Facebooku – jak robić je dobrze?

Konkursy na Facebooku? Czemu nie! To świetny sposób na promocję i pozyskanie nowych fanów naszego fanpage’a. Wiele osób uważa, że jest to „bułka z masłem”, bo w końcu co to za filozofia stworzyć grafikę, umieścić informacje o konkursie i zadać pytanie, na które internauci będą odpowiadać pod post...

Narzędzia analityczne – Google Analytics, Yandex Metrica, Hotjar

Jest takie powiedzenie, jak “mierz wysoko” - właściwie to hasło przewodnie każdej z nowopowstających, jak i istniejących już firm. Tylko czy to mierzenie musi być tylko strefą naszych marzeń? Niekoniecznie! Obecnie w internecie możesz mierzyć i odpowiednio optymalizować swoje działania, dopasowuj...

Jak zrobić posta 3D na Facebooka?

Ostatnio internet obiegła informacja o możliwości wrzucenia postów 3D. Najwięcej emocji ta informacja wywołała oczywiście wśród wszystkich social media speców, którzy wręcz rzucili się na nową funkcjonalność oferowaną przez Facebooka. Jak stworzyć post, który zaskoczy naszą publiczność?

Kasowanie negatywnych opinii w sieci

Internet to potęga - nie ma co do tego dwóch zdań. Jest to główna platforma wymiany informacji. Niemalże każda firma posiada stronę internetową czy Facebooka. Doszło do tego, że jeśli nie możemy znaleźć informacji o przedsiębiorstwie w wyszukiwarce, zaczynamy myśleć: "coś tu śmierdzi". Budowanie ...

Rozpychanie się łokciami, czyli jak wykorzystywać rozszerzenia reklam w Google AdWords

Kiedy decydujemy się na prowadzenie własnego biznesu lub w obecnej pracy jesteśmy odpowiedzialni za marketing internetowy, to jednym z naszych głównych celów jest jak najlepsza widoczność strony internetowej. Na bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku kluczem jest odróżnienie się od konkurencji...

(on the) Edge Rank – jak działa algorytm Facebooka?

Marketing na Facebooku to dość nieprzewidywalna dziedzina. Jednego dnia uczymy się jak promować własną markę, budować zasięgi organiczne, które formaty wykorzystywać, a następnego cała ta wiedza dezaktualizuje się za sprawą personalnych decyzji jednego człowieka. Mark Zuckerberg nie jest, jak nie...
Google na komputerze

Nie liczy się ilość, tylko jakość. Co to jest wynik jakości?

Decydując się na reklamę w AdWords, warto mieć z tyłu głowy motto Siemensa: O jakości można mówić, kiedy tym co do nas wraca są klienci, a nie produkty. Nie trudno się z tym nie zgodzić, ...
blog o marketingu

Blogi o marketingu internetowym, które warto śledzić

“Co warto czytać?’ - takie pytanie często słyszę zarówno od klientów, jak i znajomych, którzy interesują się tematyką komunikacji w nowych mediach. Oprócz masy świetnych książek, które powinny stanowić obowiązkową lekturę każdego specjalisty ds. e-PR, warto śledzić...