O nas

Poznaj nas, naszą historię i sposób, w jaki działamy!

Nasz zespół

Katarzyna Katarzyna
Prażmowska
Chief Executive Officer

Jestem dyrektorem generalnym firmy MAVIKA, głową całego naszego zespołu. Wierzę w relacje, które decydują o jakości naszego życia. Dlatego to, czym zajmuję się na co dzień, to e-media relations. Klienci cenią sobie mój profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego projektu. Uwielbiam spotkania, podczas których rodzą się najlepsze pomysły. Jestem niepoprawną optymistką, lubię aktywność, góry i bieganie!

Katarzyna

Katarzyna Prażmowska

Chief Executive Officer

Jestem dyrektorem generalnym firmy MAVIKA, głową całego naszego zespołu.

Wierzę w relacje, które decydują o jakości naszego życia. Dlatego to, czym zajmuję się na co dzień, to e-media relations. Klienci cenią sobie mój profesjonalizm i indywidualne podejście do każdego projektu. Uwielbiam spotkania, podczas których rodzą się najlepsze pomysły. Jestem niepoprawną optymistką, lubię aktywność, góry i bieganie!

Katarzyna Katarzyna
Podgórska
e-PR Specialist

Najlepiej zorganizowana team leaderka, jaką spotkacie, to ja! Studiuję Social Media & Content Marketing na AGH. Doświadczenie w branży zdobyłam dzięki ukierunkowanym szkołom i kursom oraz wieloletniej pracy jako ambasadorka znanego festiwalu muzycznego. Nie osiadam na laurach, stale śledząc trendy i doszkalając się. Pomiędzy zawodowymi obowiązkami znajduję czas na żeglarstwo, którym zarażam swoich przyjaciół.

Katarzyna

Katarzyna Podgórska

e-PR Specialist

Najlepiej zorganizowana team leaderka, jaką spotkacie, to ja!

Studiuję Social Media & Content Marketing na AGH. Doświadczenie w branży zdobyłam dzięki ukierunkowanym szkołom i kursom oraz wieloletniej pracy jako ambasadorka znanego festiwalu muzycznego. Nie osiadam na laurach, stale śledząc trendy i doszkalając się. Pomiędzy zawodowymi obowiązkami znajduję czas na żeglarstwo, którym zarażam swoich przyjaciół.

Adrian Adrian
Felis
Content Designer

Jako przykładny student dziennikarstwa, specjalizuje się w pisaniu jako copywriter i obsłudze mediów społecznościowych. Stawiam na sumienność, profesjonalizm i ciągłą naukę. Doświadczenie zdobywałem kierując własną redakcją w radiu studenckim oraz działając w organizacjach pozarządowych. To co mnie wyróżnia, to optymizm i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z drugim człowiekiem. Moje pasje to muzyka i filmy animowane.

Adrian

Adrian Felis

Content Designer

Jako przykładny student dziennikarstwa, specjalizuje się w pisaniu jako copywriter i obsłudze mediów społecznościowych. Stawiam na sumienność, profesjonalizm i ciągłą naukę.

Doświadczenie zdobywałem kierując własną redakcją w radiu studenckim oraz działając w organizacjach pozarządowych. To co mnie wyróżnia, to optymizm i łatwość w nawiązywaniu kontaktów z drugim człowiekiem. Moje pasje to muzyka i filmy animowane.

Karolina Karolina
Kruczek
Social Media Manager

Copywriterka, content designerka, social media manager. Pasjonuje mnie wszystko to, co twórcze i posiada w sobie pierwiastek kreatywności. Od dziecka moją pasją była moda. Już jako nastolatka wymyślałam stylizacje i z sukcesem startowałam w konkursach. Dotychczasowe doświadczenie zdobywałam współorganizując sesje zdjęciowe, a także tworząc treści na potrzeby mediów społecznościowych. Na co dzień studiuję dziennikarstwo. W wolnych chwilach nałogowo piję kawę, czytam literaturę faktu i działam jako wolontariuszka w jednym z kin studyjnych.

Karolina

Karolina Kruczek

Social Media Manager

Copywriterka, content designerka, social media manager. Pasjonuje mnie wszystko to, co twórcze i posiada w sobie pierwiastek kreatywności. Od dziecka moją pasją była moda. Już jako nastolatka wymyślałam stylizacje i z sukcesem startowałam w konkursach. Dotychczasowe doświadczenie zdobywałam współorganizując sesje zdjęciowe, a także tworząc treści na potrzeby mediów społecznościowych. Na co dzień studiuję dziennikarstwo. W wolnych chwilach nałogowo piję kawę, czytam literaturę faktu i działam jako wolontariuszka w jednym z kin studyjnych.

Natalia Natalia
Marczyk
Specjalista ds. SEM

Jestem absolwentką Informatyki i Ekonometrii na Katowickim UE. Jako specjalistka ds. e-marketingu, tworzę i optymalizuję kampanie AdWords. Pasjonuje mnie analityka, a stronę Google Analytics ustawioną mam jako startową. Uwielbiam ludzi, zakupy i mleczną czekoladę. Wierzę, że na drodze do szczęścia stoimy tylko my sami, a z każdej chwili trzeba czerpać jak najwięcej bo nic nie dzieje się bez przyczyny.

Natalia

Natalia Marczyk

Specjalista ds. SEM

Jestem absolwentką Informatyki i Ekonometrii na Katowickim UE. Jako specjalistka ds. e-marketingu, tworzę i optymalizuję kampanie AdWords. Pasjonuje mnie analityka, a stronę Google Analytics ustawioną mam jako startową. Uwielbiam ludzi, zakupy i mleczną czekoladę. Wierzę, że na drodze do szczęścia stoimy tylko my sami, a z każdej chwili trzeba czerpać jak najwięcej bo nic nie dzieje się bez przyczyny.

cyberstudio cyberstudio
Agencja Software House

Wieloletnia synergia i ścisła współpraca z agencją cyberstudio pozwala nam poszerzać obszar naszych działań i gwarantować naszym klientom kompleksową obsługę na wielu szczeblach. Dzięki wsparciu specjalistów z branży IT możemy zapewnić działania związane z projektowaniem, redesignem czy użytecznością stron internetowych, zaawansowane kampanie marketingu internetowego czy optymalizację SEO powiązana z analizą danych z Google Analytics.

Nasze korzenie

Firma Mavika to spółka córka prawdopodobnie najstarszej na Śląsku agencji interaktywnej cyberstudio.

Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw. Z sukcesem wprowadzamy na rynek projekty start-up. Podstawowym celem działań naszej agencji jest opracowanie solidnej strategii oraz wdrożenie oryginalnej komunikacji z Twoimi potencjalnymi klientami.

 

Skręćmy w lewo, gdy konkurencja idzie w prawo!

– Clyde Fessler

nasze korzenie

W naszych głowach zrodził się pomysł, by wykorzystać w komunikacji możliwości, jakie daje internet.

Doszkalamy się, by móc zapewniać usługi na najwyższym poziomie.

We wrześniu zakładamy spółkę Mavika.

Nasze biuro znajduje się przy Raciborskiej 24 w Katowicach. Pod nasze skrzydła trafiają pierwsi klienci.

Grono naszych klientów poszerza się w zawrotnym tempie.

Nowe projekty, nowe wyzwania i nowe umiejętności. Powiększamy zespół o nowych specjalistów.

Przeprowadzamy się! Od teraz nasze biuro mieści się w Revita Parku przy ulicy Żelaznej 17d w Katowicach.

Zmiana daje nam energetycznego kopa do działania – zaczynamy ze świeżym podejściem i głowami pełnymi nowych pomysłów.

Poszerzamy tory działania – zgodnie z trendami i prognozami na kolejne lata, akcent z social media marketingu przenosimy na SEO PR.

Działamy z pasją, stale się rozwijamy i poszerzamy zespół naszych specjalistów!

Nasza misja

nasza misja

Kompleksowo zadbać o wizerunek naszych klientów, by odbiorcy postrzegali ich jako nowoczesnych profesjonalistów w danej branży.

Budować pozytywny obraz Twojej firmy/marki, jej świadomość i lojalność wśród obecnych i nowych klientów. Pobudzać internautów do komunikacji, by dogłębnie poznać ich potrzeby i móc je zaspokajać.

 

Wszystkie przedsiębiorstwa kochają swoich klientów, ale będzie to miłość nieodwzajemniona, jeśli nie będą z nimi rozmawiać i ich słuchać.

– Frederick Newell

Nasze motto

Bądź widoczny w internecie. Dotrzyj do swoich klientów.

Zbuduj z nimi relacje, a relacje przełóż na zaufanie, jakim obdarzą Cię na długie lata.

Jeżeli już macie relację, to z samej definicji wynika, że macie emocje. Klient wierzy w was, ufa wam, lubi być z wami kojarzony, etc… Jeżeli emocje nie występują, – to co macie, to nie jest marka, ale prawdopodobnie produkt, który spełnia jakieś zadanie, nic więcej i nic mniej.

– Marek Jeżewski

Nasze motto

Co nas wyróżnia?

Co nas wyróżnia

Budujemy relacje, wsłuchujemy się w głos naszych klientów, co przekłada się na wymierne korzyści.

Po pierwsze relacje. 
Do naszych projektów podchodzimy indywidualnie. Rozpoczynając naszą współpracę, stawiamy przede wszystkim na relacje i wzajemne poznanie, a następnie tworzymy strategie działań, które mają podkreślać wyjątkowość i unikatowość produktów i/lub usług naszego klienta. 

Po drugie słuchamy. 
Dobra współpraca z klientem to połowa sukcesu. Wszystkie działania, jakie podejmujemy,  muszą być tożsame z ich wizją. Dlatego słuchamy naszych klientów, bo nikt bardziej niż nasz klient nie zna rynku, po którym się porusza. Jesteśmy po to, by wizje klientów przekładać na to, co ich będzie wyróżniało w gąszczu świata internetowego. 

Po trzecie korzyści. 
O tym, co powinno wyróżniać produkt/usługę/firmę decydują korzyści, które nasz klient lub jego produkt/usługa posiada. To one decydują o sukcesie wizerunkowym firmy. Dobry produkt musi wywoływać pozytywne emocje. Jesteśmy przekonane, że takie połączenie, to klucz do sukcesu.