Rozpychanie się łokciami, czyli jak wykorzystywać rozszerzenia reklam w Google AdWords

Karolina Kruczek
Karolina Kruczek

Kiedy decydujemy się na prowadzenie własnego biznesu lub w obecnej pracy jesteśmy odpowiedzialni za marketing internetowy, to jednym z naszych głównych celów jest jak najlepsza widoczność strony internetowej. Na bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku kluczem jest odróżnienie się od konkurencji. Na pomoc przychodzą linki sponsorowane i ich rozszerzenia! Linki sponsorowane Linki sponsorowane to jedna z najpopularniejszych, a jednocześnie bardzo skutecznych form reklamy. Są to reklamy tekstowe, które pojawiają … Kontynuuj Rozpychanie się łokciami, czyli jak wykorzystywać rozszerzenia reklam w Google AdWords

(on the) Edge Rank – jak działa algorytm Facebooka?

Katarzyna Podgórska
Katarzyna Podgórska

Marketing na Facebooku to dość nieprzewidywalna dziedzina. Jednego dnia uczymy się jak promować własną markę, budować zasięgi organiczne, które formaty wykorzystywać, a następnego cała ta wiedza dezaktualizuje się za sprawą personalnych decyzji jednego człowieka. Mark Zuckerberg nie jest, jak niektórzy uważają, nienamacalnym bóstwem i wizjonerem z przyszłości — jest tylko genialnym przedsiębiorcą. A każdy przedsiębiorca chce zarabiać na swoim biznesie. W przypadku wielkiej machiny Facebooka rdzeniem i motorem … Kontynuuj (on the) Edge Rank – jak działa algorytm Facebooka?

Nie liczy się ilość, tylko jakość. Co to jest wynik jakości?

Adrian Felis
Adrian Felis

Decydując się na reklamę w AdWords, warto mieć z tyłu głowy motto Siemensa: O jakości można mówić, kiedy tym co do nas wraca są klienci, a nie produkty. Nie trudno się z tym nie zgodzić, a przygotowanie dobrej i skutecznej reklamy w AdWords wcale nie jest takie proste. Google stale pracuje nad jakością oraz użytecznością reklam, a do oceny służy mu Wynik Jakości. Czym tak właściwie on jest? Definicja Google Według słownika Google, wynik … Kontynuuj Nie liczy się ilość, tylko jakość. Co to jest wynik jakości?