Audyt Twojej obecnej kampanii Google AdWords

Audyt AdWordsMasz już reklamę w internecie, ale nie jesteś zadowolony z jej efektów? Wydaje Ci się, że za dużo wydajesz na promocję? Masz wrażenie, że ilość zainwestowanych przez Ciebie pieniędzy nie przekłada się na wyniki?

A może po prostu czujesz, że Twoje działania mogłyby być prowadzone lepiej? Zgłoś się do nas! Przeprowadzimy profesjonalny audyt Twoich kampanii AdWords i sprawdzimy efektywność podejmowanych dotąd działań.

Dobór odpowiedniej kampanii do wymagań grupy docelowej z pozoru nie wydaje się być czymś skomplikowanym. W praktyce jednak brak specjalistycznej wiedzy często okazuje się przyczyną wielu błędów i braku efektów z przeprowadzanych kampanii.

Korzystając z pomocy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem i wiedzą, masz pewność, że zainwestowane pieniądze przyniosą oczekiwane efekty i zaowocują rozwojem Twojej firmy. Nasz zespół nieustannie poszerza swoją wiedzę oraz śledzi trendy, aby zawsze być na bieżąco i nie pozostawać w tyle za konkurencją.

Zacznij osiągać lepsze wyniki!

Podczas audytu dokonamy wnikliwej analizy Twojego konta pod względem celu marketingowego, jaki chcesz osiągnąć. Audytowi podlegać będzie również sama konfiguracja konta. Skontrolujemy to, czy podstawowe funkcje i mechanizmy optymalizacji są prawidłowo ustawione, a struktura konta pozwala na uzyskanie lepszego wyniku jakości.

Czy jesteś pewien, że aktualny podział budżetu Twojej kampanii jest właściwy? Sprawdzimy, do kogo dociera reklama oraz to, czy stawki zostały dopasowane do atrakcyjnych segmentów ruchu. Na podstawie naszego audytu dowiesz się, czy możesz zmniejszyć koszty kampanii i dopasować lepiej stawki, nie tracąc jednocześnie ruchu.

Proces optymalizacji powinien odbywać się w sposób ciągły, z widocznie zaznaczonymi trendami dziennymi. Przeprowadzając audyt, zobaczymy jakie zmiany były dokonywane na koncie oraz ustalimy, czy możliwe było podjęcie innych działań w celu uzyskania lepszego wyniku.

W procesie optymalizacji niezwykle istotne jest sprawdzanie skuteczności reklamy dlatego zweryfikujemy poprawność mierzenia efektywności Twojej kampanii, wykorzystując w tym celu profesjonalne narzędzia analityczne.