audyty SEO i wizerunkowe

Badanie wizerunku w sieci

96% polskich użytkowników Internetu w poszukiwaniu potrzebnych informacji korzysta z wyszukiwarki Google.

To, czy Twoja firma wyświetli się jako jeden z pierwszych wyników, zależy od wielu czynników. Sprawdzimy dla Ciebie w audycie, jak Twoja witryna jest przystosowana pod względem SEO.

Dokładnie zbadamy słabe punkty Twojej witryny. Znajdziemy te elementy, które utrudniają jej zajęcie wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Po tym wszystkim, przedstawimy Ci raport zawierający nasze wnioski i w oparciu o nie – zaproponujemy rozwiązanie ewentualnych problemów.

Dzięki tym działaniom, poprzedzonym audytem, pozycja Twojej strony w Google zacznie stopniowo wzrastać. Lepsza pozycja oznacza więcej potencjalnych odbiorców, a więcej potencjalnych odbiorców to więcej pewnych Klientów.

Co zyskujesz?

Ikona lupka
Szczegółową analizę
Sprawdzimy każdy aspekt Twojej obecności w sieci. Jedynie dzięki przeanalizowaniu nawet najdrobniejszych sygnałów, możliwa będzie pełna ocena wizerunku Twojej firmy.
Ikona
Rzeczowe raporty
Dokument, który zaprezentujemy po audycie będzie zawierać wyłącznie cenne informacje i stanowić rzeczowy, konstruktywny raport.
Ikona
Konkretne propozycje
W raporcie oprócz wniosków wynikających z audytu, przedstawimy Ci konkretne, pasujące do Twojej sytuacji propozycje dalszych działań.

Realizujesz już reklamę w Internecie, ale nie jesteś zadowolony z jej efektów? Wydaje Ci się, że za dużo wydajesz na promocję? Masz wrażenie, że ilość zainwestowanych przez Ciebie pieniędzy nie przekłada się na wyniki?

A może po prostu czujesz, że Twoje działania mogłyby być prowadzone lepiej? Zgłoś się do nas! Przeprowadzimy profesjonalny audyt Twoich kampanii AdWords i sprawdzimy efektywność podejmowanych dotąd działań.

Dobór odpowiedniej kampanii do wymagań grupy docelowej z pozoru nie wydaje się być czymś skomplikowanym. W praktyce jednak brak specjalistycznej wiedzy często okazuje się przyczyną wielu błędów i braku efektów z przeprowadzanych kampanii.

Korzystając z pomocy specjalistów z wieloletnim doświadczeniem i wiedzą, masz pewność, że zainwestowane pieniądze przyniosą oczekiwane efekty i zaowocują rozwojem Twojej firmy. Nasz zespół nieustannie poszerza swoją wiedzę oraz śledzi trendy, aby zawsze być na bieżąco i pozostawiać konkurencję w tyle.

Dlaczego audyt?

Gdy już zoptymalizujesz stronę i zwiększysz na niej ruch, powinieneś zadbać o to, by Twoi potencjalni Klienci byli zadowoleni z wizyty na niej.

Szczególnie, gdy postanowią zostać z Tobą na dłużej. Zaplanowanie działań komunikacyjno-promocyjnych nie powinno odbywać się bez audytu wizerunkowego. Konieczne jest zbadanie, w jaki sposób firma prezentuje się w sieci, co internauci mogą znaleźć na jej temat i jakie opinie o niej przeważają.

Audyt pozwala na określenie punktów newralgicznych, braków i miejsc do poprawy.

W ramach audytu zbadamy m.in. stronę internetową, portale, na których znajdują się informacje o Twojej stronie, fora, blogi, społeczności, kanały social media czy publikacje w sieci. Wszystko po to, by móc dobrze określić, jak w tym momencie odbierana jest Twoja firma.

Raport po audycie będzie zawierał opis stanu obecnego oraz proponowane działania, które pozwolą na poprawienie wizerunku Twojej firmy w Internecie.

To wszystko pomoże zaprojektować i poprowadzić świadomą strategię komunikacyjno-promocyjną. Zyskasz dzięki temu pewność, że do grupy Twoich potencjalnych odbiorców trafią wyłącznie skuteczne i odpowiednio dobrane komunikaty.

Zacznij osiągać lepsze wyniki!

Podczas audytu dokonamy wnikliwej analizy Twojego konta pod względem celu marketingowego, jaki chcesz osiągnąć.

Audytowi podlegać będzie również sama konfiguracja konta. Skontrolujemy to, czy podstawowe funkcje i mechanizmy optymalizacji są prawidłowo ustawione, a struktura konta pozwala na uzyskanie lepszego wyniku jakości.

Czy jesteś pewien, że aktualny podział budżetu Twojej kampanii jest właściwy?

Sprawdzimy, do kogo dociera reklama oraz to, czy stawki zostały dopasowane do atrakcyjnych segmentów ruchu. Na podstawie naszego audytu dowiesz się, czy możesz zmniejszyć koszty kampanii i dopasować lepiej stawki, nie tracąc jednocześnie ruchu.

Proces optymalizacji powinien odbywać się w sposób ciągły, z widocznie zaznaczonymi trendami dziennymi.

Przeprowadzając audyt, zobaczymy jakie zmiany były dokonywane na koncie oraz ustalimy, czy możliwe było podjęcie innych działań w celu uzyskania lepszego wyniku. W procesie optymalizacji niezwykle istotne jest sprawdzanie skuteczności reklamy, dlatego zweryfikujemy poprawność mierzenia efektywności Twojej kampanii, wykorzystując w tym celu profesjonalne narzędzia analityczne.