Motoryzacja w social media – jak reklamuje się branża?

Ania Wesołowska
Ania Wesołowska
Jeszcze kilkanaście lat temu, gdybyśmy wspomnieli o kupowaniu samochodu przez Internet — wiele osób ze zdziwienia złapałoby się za głowę. Czasy się jednak zmieniły i wielu Klientów nie potrzebuje odwiedzać salonów samochodowych, umawiać się na jazdy próbne, czy przez godzinę dywagować z dealarem samochodowym o wyższości diesela nad silnikiem benzynowym. Dzisiejszy Klient chcący nabyć samochód... Kontynuuj

Działania e-commerce dla branży kosmetycznej

Marta Kukuś
Marta Kukuś

Branża kosmetyczna to jedna z najpopularniejszych kategorii w social mediach. Jako agencja reklamowa doskonale to rozumiemy, na co dzień realizując działania marketingowe dla naszego Klienta, sklepu internetowego Marsylskie.pl. W przypadku e-commerce warto pamiętać o tym, że sprzedaż to proces, na który składa się wiele czynników. Aktywność w sieci i reklama na Facebooku to ważna część promocji — jak więc dotrzeć do fanów i zaciekawić ich contentem na fanpage’u? Kontynuuj

Raport aktywności w social media – stomatologia

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Jako agencja reklamowa z 8-letnim doświadczeniem, mamy na swoim koncie szerokie spektrum branż, które obsługiwaliśmy. Duży trzon naszej działalności to usługi marketingu internetowego dla branży medycznej. Do tej pory współpracowaliśmy z firmami z następujących działów medycyny: stomatologia, weterynaria, okulistyka, chirurgia plastyczna, medycyna estetyczna, dermatologia. W dzisiejszym wpisie skupimy się na stomatologii i tym, dlaczego warto postawić na aktywność w social mediach, będąc właścicielem gabinetu stomatologicznego. Kontynuuj

Social media raport – podróże

Marta Kukuś
Marta Kukuś

Podróże na Facebooku i Instagramie to zwykle jeden z najgorętszych tematów — zwłaszcza latem. Jednak w tym roku cały Beauty Instagram stawia na #zostańwdomu, a i twórcy z kategorii travel nie do końca mogą spełniać swoje marzenia o tropikalnych plażach czy egzotycznych wycieczkach. Dlatego przygotowaliśmy dla Was krótki przegląd działań branży turystycznej na Facebooku. W końcu social media marketing to również ciągła analiza! Kontynuuj

Pozyskiwanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dlaczego dziś to takie trudne?

Marta Kukuś
Marta Kukuś

Wbrew pozorom, reklama na Facebooku i Instagramie to nie tylko promocja postów czy fanpage’y. Różne cele reklamowe pomagają nam osiągać wymarzone efekty. Jak to jednak jest w przypadku pozyskiwania użytkowników aplikacji? Pierwszą trudnością jest zwykle konkurencyjność tego rynku… Jak korzystamy z aplikacji? Z urządzeń mobilnych korzystamy ponad 3 godzinny dziennie. Co jednak ciekawe, w tym czasie bardzo rzadko używamy przeglądarek internetowych. Kontynuuj

Agencja vs freelancer — ostateczne starcie. Dlaczego warto zlecić e-marketing agencji?

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Chcesz zlecić stworzenie strony www. Jak strona, to i pozycjonowanie. A jak pozycjonowanie to i Google Ads. Idziesz też w remarketing. Wypadałoby znaleźć jakiegoś grafika…. “Nie masz Facebooka — nie istniejesz”. No a co z Instagramem? Kto to wszystko zrobi? Zanim wybierzesz freelancera, “bo jest tańszy”, przeczytaj nasz tekst. Agencja vs freelancer 6:0 Kontynuuj

Jak zadbać o efektywny copywriting?

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

W naszej ofercie działań marketingowych znajduje się m.in. copywriting Katowice. Od 7 lat tworzymy dla naszych Klientów unikatowe teksty, odpowiadając na aktualne zapotrzebowanie na treści w internecie. Stawiamy na bardzo dobre i wysokiej jakości treści dla różnych branż. Są to: blogi firmowe, artykuły sponsorowane, treści na strony WWW, opisy produktów i opisy SEO. Warto wiedzieć, że “tekst tekstowi nierówny”. Kontynuuj

Które działania marketingowe ograniczać, a które rozszerzać w związku z epidemią

Gabriel Skoczeń
Gabriel Skoczeń

Czas epidemii to okres, na który nikt nie był przygotowany, ale każdy musi się z nim zmierzyć. W szczególnie trudnej sytuacji są przedsiębiorcy, którzy musieli znacznie zredukować wydatki swojej firmy, aby ich biznes przetrwał. Mimo tego, że sytuacja epidemiologiczna jest lepsza niż jeszcze kilka tygodni temu, nadal tysiące polskich przedsiębiorstw walczy o przetrwanie. Jak w tej sytuacji dbać o marketing? Które działania można ograniczyć, a które warto kontynuować, aby przyniosły zysk w przyszłości? Kontynuuj

Czego oczekują fani od marki w czasie koronawirusa?

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Kryzys. Zaskoczył niemal nas wszystkich. Dramatyczne nagłówki, teorie spiskowe, bagatelizowanie tematu? Czego tak naprawdę oczekują od Ciebie fani? Gdy pierwsze emocje opadły, można wyciągnąć wnioski i spróbować “na chłodno” spojrzeć na całą tę sytuację. Jeśli jednak wciąż nie potrafisz poukładać sobie w głowie tego co dzieję się wokół, to pozwól, że wprowadzimy do niej trochę światła. Zapraszamy Cię do uważnego przeczytania naszego artykułu. Kontynuuj

Których tematów unikać w komunikacji marketingowej w czasie koronawirusa?

Anita Banaś
Anita Banaś

Nikogo nie trzeba przekonywać, że epidemia wirusa COVID 19 wpływa na każdą dziedzinę naszego życia. Najbliższe tygodnie, a nawet miesiące oznaczają nowe wyzwania dla wielu przedsiębiorstw. Rozprzestrzeniający się koronawirus wymusza na firmach, bezpośrednio lub pośrednio, nie tylko zmianę sposobu pracy, ale także zmianę komunikacji marketingowej. Sytuacja, w jakiej znalazł się świat, była zaskoczeniem dla wszystkich. Kontynuuj