Efektywne metody promocji sklepów internetowych

Gabriel Skoczeń
Gabriel Skoczeń
Przedsiębiorcy decydujący się na założenie sklepu internetowego często zwracają dużą uwagę na wykonanie i estetykę swojego serwisu. To bardzo ważne, aby strona była dopasowana do użytkownika, więc jest to działanie jak najbardziej słuszne. Problem pojawia się jednak, gdy uruchomiona strona sklepu nie generuje ruchu. Najczęściej zdarza się to niedoświadczonym przedsiębiorcom, którzy zapominają, że trzeba wypromować stronę,... Kontynuuj

Jak tworzyć atrakcyjne wideo z poziomu smartfona – poradnik od A do Z

Anita Banaś
Anita Banaś
Smartfon… Tak mały, a tak wielki! Potrafi skutecznie zastąpić komputer, dyktafon, telewizor, radio czy aparat. Jednak jego największą zaletą jest możliwość wykonywania zdjęć i kręcenia filmów. Nowoczesne urządzenia posiadają manualną konfigurację, dzięki czemu mogą skutecznie konkurować z lustrzankami. Jak doskonale wiemy, wideo cieszy się ogromną popularnością w sieci, a jego rola w komunikacji nieustannie wzrasta.... Kontynuuj

Na co zwrócić uwagę, szukając właściwej agencji marketingowej?

Anita Banaś
Anita Banaś
Wybór partnera do współpracy marketingowej możemy porównać do poszukiwania drugiej połówki w życiu prywatnym. Niestety - nie ma gotowej recepty na szczęśliwy związek ani na trwałą relację i współpracę z taką firmą. Na powodzenie w tym zakresie będzie miało wpływ kilka czynników. Jakich? Tego dowiecie się z lektury naszego artykułu! Dlaczego warto zaufać ekspertom? Na początku przeanalizujmy zyski ze współpracy z firmą marketingową: oszczędność czasu -... Kontynuuj

LinkedIn – jakie treści i kiedy publikować?

Anita Banaś
Anita Banaś
LinkedIn to międzynarodowy serwis społecznościowy, który zrzesza ponad 500 mln członków. Tym, co wyróżnia go na tle innych narzędzi e-marketingowych jest możliwość zarządzania swoją tożsamością zawodową i budowania sieci kontaktów biznesowych.  To potężne narzędzie biznesowe działa przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu. Zdobywanie nowych kontaktów i nawiązywanie cennych relacji to największa siła LinkedIna. Dzięki wyszukiwarce możemy pozyskać potencjalnych klientów, znaleźć pracownika, a nawet samemu zareklamować swoją... Kontynuuj

WordPress – jak wygląda tworzenie strony w oparciu o szablon?

Adrian Felis
Adrian Felis

Tworzenie stron internetowych to jedna z najważniejszych części naszej współpracy z Klientami. Dobrze przygotowana, przejrzysta, estetyczna i sprawnie działająca strona jest wizytówką firmy i ważnym elementem procesu pozyskiwania klientów. Rozwiązaniem, na które nasi Klienci decydują się w tym zakresie najczęściej, jest tworzenie stron internetowych na podstawie gotowych szablonów dla technologii WordPress. Dlaczego cieszą się one tak dużą popularnością i jak wygląda nasza praca z ich wykorzystaniem? … Kontynuuj WordPress – jak wygląda tworzenie strony w oparciu o szablon?

Social Media Marketing – jak wygląda nasza praca w zakresie obsługi mediów społecznościowych?

Jadwiga Jagódka
Jadwiga Jagódka

Media społecznościowe to obecnie jedne z najważniejszych źródeł informacyjnych, ale także marketingowych. Trudno znaleźć osobę, która nie posiadałaby konta na portalach, takich jak: Facebook, Instagram czy YouTube. Nasza agencja wie, w jaki sposób dotrzeć do odbiorców mediów społecznościowych. Social Media Marketing Do głównych celów social media marketingu należy pozyskiwanie uwagi odbiorców przy pomocy serwisów społecznościowych. Budowanie wizerunku i komunikacji, która będzie przyciągała uwagę, nie należy do prostych czynności. Obecnie … Kontynuuj Social Media Marketing – jak wygląda nasza praca w zakresie obsługi mediów społecznościowych?

Czym jest hybrydyzacja konsumpcji?

Jadwiga Jagódka
Jadwiga Jagódka

Coraz więcej firm badawczych, które zajmują się panującymi trendami w świecie marketingu, zawiera w swoich raportach stwierdzenia, które prowadzą do wniosku, że nasze społeczeństwo wkracza w nową epokę, jaką jest konsumpcjonizm hybrydowy. Czym jest to nowe zjawisko? Stać mnie, zobacz! W definicji konsumpcjonizmu hybrydowego, zwanego także hybrydyzacją zakupów, jesteśmy definiowani jako konsumenci, którzy wykazują zmianę w zachowaniu. W związku z tym, decyzje, które podejmujemy podczas zakupów, … Kontynuuj Czym jest hybrydyzacja konsumpcji?

Zwiększenie widoczności marki na Instagramie za pomocą hashtagów

Anita Banaś
Anita Banaś

#Hashtag – symbol, który zrewolucjonizował social media Instagram to jeden z popularniejszych kanałów komunikacji z klientem w sieci. Jednak, aby dotrzeć do odpowiedniej liczby pożądanych odbiorców, nie wystarczy jedynie opublikować atrakcyjne zdjęcia lub filmy – należy również opatrzyć je właściwymi hashtagami. Szczególnie dzisiaj, kiedy mamy możliwość monitorowania ich i dopasowywania pod względem zainteresowań odbiorców. Fotograficzny serwis XXI wieku Tempo wzrostu popularności Instagrama oscyluje wokół … Kontynuuj Zwiększenie widoczności marki na Instagramie za pomocą hashtagów

Zarządzanie mediami społecznościowymi w Polsce – raport Kontentino

Michał Skrzyński
Michał Skrzyński

Social media to absolutna codzienność w naszej branży. Działania na tych platformach zajmują dużą część naszego dnia pracy, dlatego warto trzymać rękę na pulsie i wypatrywać ciekawych opracowań w tym temacie. Takie cudeńko właśnie wpadło w nasze ręce i chętnie się nim z Wami podzielimy! Raport Kontentino – Zarządzanie mediami społecznościowymi w Polsce to nie wyssane z palca nowinki i przemyślenia osób, których wiedzę trudno zweryfikować. To solidne, analityczne podejście do social … Kontynuuj Zarządzanie mediami społecznościowymi w Polsce – raport Kontentino

Marketing sensoryczny, czyli jak z obserwatora stać się konsumentem

Jadwiga Jagódka
Jadwiga Jagódka

Czy zdarzyło Ci się kiedyś wejść do sklepu, tylko po to, by coś obejrzeć, bo na przykład miałeś chwilę czasu, czekając na autobus, a wyjść w towarzystwie nowej koszulki, książki, bądź innej rzeczy, której nie planowałeś kupić? Jak myślisz, czy jest coś, co mogło mieć wpływ na Twoją decyzję? Odpowiedź jest prosta: oczywiście, że tak. Psychologia jest wszędzie Doświadczony marketingowiec wie, jak istotna jest wiedza z zakresu psychologii w jego działaniach. … Kontynuuj Marketing sensoryczny, czyli jak z obserwatora stać się konsumentem