InstaStories w pigułce, czyli jak tworzyć efektywne relacje na Instagramie

Sandra Król
Sandra Król
Obecnie serwisy społecznościowe oferują nam tysiące możliwości i tuzin więcej funkcji, które mogą zostać przez nas wykorzystane na różne sposoby. Na Facebook’u znajdziemy między innymi opcję relacji, natomiast Instagram ma swoje, InstaStories. Czym jest to narzędzie i do czego może się przydać? Funkcja, jakich mało InstaStories jest jedną z wielu funkcji, które oferuje nam Instagram.... Kontynuuj

Inbound Marketing – strategia przyszłości

Anita Banaś
Anita Banaś
Inbound Marketing marketing przyszłości, polegający na podejmowaniu działań, które pozwolą odbiorcy samodzielnie odnaleźć nasz produkt. Przyciąga jedynie tych, którzy są zainteresowani treścią, nie narzucając się innym klientom. Termin ten już zadomowił się na dobre w słowniku wszystkich marketingowców. Pewnie zastanawiacie się dlaczego? Odpowiedź jest prosta, ludzie zaczęli ignorować otaczające ich banery, przełączać reklamy telewizyjne doprowadzające... Kontynuuj

Facebook Analytics – sposoby na to, jak najlepiej poznać swojego klienta

Bartek Szynal
Bartek Szynal
O tym, że aktywność w sieci jest podstawą działań reklamowych, wie chyba każdy. Aby uzyskać pełen wgląd w zachowania klienta w obrębie firmowego “ekosystemu” internetowego składającego się z portali społecznościowych, strony internetowej i dostępnych komunikatorów, potrzebujemy zaawansowanego programu z wieloma możliwościami analitycznymi oraz intuicyjną obsługą. Od ogółu, do szczegółu Facebook Analytics jest skutecznym narzędziem marketingowym,... Kontynuuj

Personal Branding – o trendach w budowaniu marki osobistej w 2020 roku

Sandra Król
Sandra Król
W dzisiejszych czasach, kiedy konkurencja goni konkurencję, nikogo już nie dziwi stwierdzenie, że proces budowania marki osobistej — zarówno kreowania jej od podstaw, jak i późniejszego doglądania — jest niezwykle ważny, aby móc wyróżnić się na rynku, a co za tym idzie, poinformować potencjalnych Klientów o jej istnieniu. Nie od dziś wiadomo, iż rynek przypomina... Kontynuuj

Wykorzystanie social mediów w działalności charytatywnej

Anita Banaś
Anita Banaś
Tego, że media społecznościowe mają ogromną siłę, nie trzeba nikomu udowadniać. Są one miejscem, w którym można skutecznie budować swój wizerunek oraz relację z klientami. A to nie wszystko! Można zrobić jeszcze więcej, wykorzystując swoje zasięgi i docierając do jeszcze większej grupy odbiorców, którzy często jednoczą się, by pomóc. Działalność charytatywna coraz śmielej wkracza do... Kontynuuj

Mity na temat strategii marketingowej

Gabriel Skoczeń
Gabriel Skoczeń
Dobra strategia marketingowa jest podstawą sukcesu każdej kampanii marketingowej. Bez przemyślanego i spójnego planu, podejmowane działania nie przyniosą pożądanych efektów. Różne mity na temat strategii marketingowej powstały być może właśnie przez skalę ważności tego zadania. Dziś obalimy kilka z nich! Lepiej działać, niż analizować - mit Nawet w kampaniach z terminem “na wczoraj” nie warto... Kontynuuj

Efektywne metody promocji sklepów internetowych

Gabriel Skoczeń
Gabriel Skoczeń
Przedsiębiorcy decydujący się na założenie sklepu internetowego często zwracają dużą uwagę na wykonanie i estetykę swojego serwisu. To bardzo ważne, aby strona była dopasowana do użytkownika, więc jest to działanie jak najbardziej słuszne. Problem pojawia się jednak, gdy uruchomiona strona sklepu nie generuje ruchu. Najczęściej zdarza się to niedoświadczonym przedsiębiorcom, którzy zapominają, że trzeba wypromować stronę,... Kontynuuj

Jak tworzyć atrakcyjne wideo z poziomu smartfona – poradnik od A do Z

Anita Banaś
Anita Banaś
Smartfon… Tak mały, a tak wielki! Potrafi skutecznie zastąpić komputer, dyktafon, telewizor, radio czy aparat. Jednak jego największą zaletą jest możliwość wykonywania zdjęć i kręcenia filmów. Nowoczesne urządzenia posiadają manualną konfigurację, dzięki czemu mogą skutecznie konkurować z lustrzankami. Jak doskonale wiemy, wideo cieszy się ogromną popularnością w sieci, a jego rola w komunikacji nieustannie wzrasta.... Kontynuuj

Na co zwrócić uwagę, szukając właściwej agencji marketingowej?

Anita Banaś
Anita Banaś
Wybór partnera do współpracy marketingowej możemy porównać do poszukiwania drugiej połówki w życiu prywatnym. Niestety - nie ma gotowej recepty na szczęśliwy związek ani na trwałą relację i współpracę z taką firmą. Na powodzenie w tym zakresie będzie miało wpływ kilka czynników. Jakich? Tego dowiecie się z lektury naszego artykułu! Dlaczego warto zaufać ekspertom? Na początku przeanalizujmy zyski ze współpracy z firmą marketingową: oszczędność czasu -... Kontynuuj

LinkedIn – jakie treści i kiedy publikować?

Anita Banaś
Anita Banaś
LinkedIn to międzynarodowy serwis społecznościowy, który zrzesza ponad 500 mln członków. Tym, co wyróżnia go na tle innych narzędzi e-marketingowych jest możliwość zarządzania swoją tożsamością zawodową i budowania sieci kontaktów biznesowych.  To potężne narzędzie biznesowe działa przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu. Zdobywanie nowych kontaktów i nawiązywanie cennych relacji to największa siła LinkedIna. Dzięki wyszukiwarce możemy pozyskać potencjalnych klientów, znaleźć pracownika, a nawet samemu zareklamować swoją... Kontynuuj