Komunikowanie o koronawirusie na fanpage’u — dobre przykłady

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Załamujesz ręce i zastanawiasz się jak ugryźć temat koronawirusa na profilu Twojej firmy? Pozwól, że przedstawimy Ci kilka wskazówek popartych przykładami na to że można to zrobić na tysiąc sposobów i zyskać zainteresowanie obserwatorów. Zapraszamy! Pokaż swoją “ludzką stronę”. W dobie kryzysu najważniejsze są relacje. Ludzie poszukują wsparcia, pragną się solidaryzować, wiedzą, że tylko razem można pokonać problemy. Pokaż swoim obserwatorom, że doskonale ich rozumiesz. Kontynuuj

Koronawirus. Dlaczego nie warto rezygnować z reklamy podczas kryzysu?

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Koronawirus w Polsce spowodował dezorientację niemal w każdej branży. Brak planu kryzysowego dla małych przedsiębiorstw, prognozy ogromnych strat dla dużych firm. Jako agencja kreatywna, która od wielu lat wspiera firmy w zakresie wizerunku, doradztwa i myślenia koncepcyjnego, chcemy pomóc Ci odrobinę zdystansować się od aktualnej sytuacji, stanąć obok i przede wszystkim postarać się zrozumieć, że kryzys kiedyś się skończy, a Twoja firma będzie wciąż istnieć. Kontynuuj

Co to jest Dialogflow – narzędzie, które zmieni oblicze obsługi klienta?

Michał Skrzyński
Michał Skrzyński

Marzyliście kiedyś o tym, by porozmawiać z robotem? Zupełnie poważnie tak, jak w Waszych ulubionych filmach sci-fi. O ile taka czynność leży jeszcze w aspekcie marzeń i nieodległej przyszłości, to dzięki Dialogflow możemy być bliżej tego doświadczenia, niż nam się wydaje, dlatego zapraszamy Was w podróż do świata zaskakującej teraźniejszości. Czym jest Dialogflow? Dialogflow jest narzędziem oferowanym przez Google i pozwala na budowanie aplikacji konwersacyjnych. Kontynuuj

Key visual – dlaczego spójność graficzna marki jest tak ważna?

Anita Banaś
Anita Banaś

Strona internetowa i dobrze skomponowana szata graficzna jest bardzo ważna dla powodzenia niemalże każdego przedsięwzięcia. Nierzadko osoby, które nie znają naszej marki, będą wyrabiać sobie o niej opinię wyłącznie na podstawie tego, co zobaczą. Po co marce Key Visual i czy naprawdę jest aż tak istotny? Właściwy Key Visual jest wstępem do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowym elementem, który pozycjonuje markę w branży. Kontynuuj

SEO – pozycjonowanie strony internetowej sposobem na dotarcie do nowych klientów

Sandra Król
Sandra Król

W czasach, gdy ogólne zasady działania marketingu internetowego są łatwo dostępne i niemalże powszechnie znane, właściciele przedsiębiorstw stają przed prawdziwym wyzwaniem – jak dobrze zaprezentować swoją firmę i wyróżnić się na tle konkurencji, by zdobyć nowych klientów w internecie? Sposobów na promocję w internecie i dotarcie do nowych klientów jest bardzo wiele, a osoby odpowiedzialne za wizerunek i sprzedaż cały czas tworzą nowe formy skutecznej reklamy. Kontynuuj

Wyszukiwania głosowe w Asystencie Google – jak ich rosnąca popularność zmieni Google?

Michał Skrzyński
Michał Skrzyński

Od czasu, gdy firma Apple wprowadziła na rynek funkcję głosowej asystentki Siri, zupełnie zmienił się sposób, w jaki internauci wyszukują treści w sieci. Zamiast wpisywać proste i często niegramatyczne zbitki słów, zaczęto formułować zapytania w taki sposób, jakby po drugiej stronie była prawdziwa osoba, a nie tylko skomplikowany system oparty na nauczaniu maszynowym. Kontynuuj

Inbound Marketing – strategia przyszłości

Anita Banaś
Anita Banaś

Inbound Marketing marketing przyszłości, polegający na podejmowaniu działań, które pozwolą odbiorcy samodzielnie odnaleźć nasz produkt. Przyciąga jedynie tych, którzy są zainteresowani treścią, nie narzucając się innym klientom. Termin ten już zadomowił się na dobre w słowniku wszystkich marketingowców. Pewnie zastanawiacie się dlaczego?

Facebook Analytics – sposoby na to, jak najlepiej poznać swojego klienta

Bartek Szynal
Bartek Szynal

O tym, że aktywność w sieci jest podstawą działań reklamowych, wie chyba każdy. Aby uzyskać pełen wgląd w zachowania klienta w obrębie firmowego “ekosystemu” internetowego składającego się z portali społecznościowych, strony internetowej i dostępnych komunikatorów, potrzebujemy zaawansowanego programu z wieloma możliwościami analitycznymi oraz intuicyjną obsługą.