Które działania marketingowe ograniczać, a które rozszerzać w związku z epidemią

Gabriel Skoczeń
Gabriel Skoczeń

Czas epidemii to okres, na który nikt nie był przygotowany, ale każdy musi się z nim zmierzyć. W szczególnie trudnej sytuacji są przedsiębiorcy, którzy musieli znacznie zredukować wydatki swojej firmy, aby ich biznes przetrwał. Mimo tego, że sytuacja epidemiologiczna jest lepsza niż jeszcze kilka tygodni temu, nadal tysiące polskich przedsiębiorstw walczy o przetrwanie. Jak w tej sytuacji dbać o marketing? Które działania można ograniczyć, a które warto kontynuować, aby przyniosły zysk w przyszłości? Kontynuuj

Czego oczekują fani od marki w czasie koronawirusa?

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Kryzys. Zaskoczył niemal nas wszystkich. Dramatyczne nagłówki, teorie spiskowe, bagatelizowanie tematu? Czego tak naprawdę oczekują od Ciebie fani? Gdy pierwsze emocje opadły, można wyciągnąć wnioski i spróbować “na chłodno” spojrzeć na całą tę sytuację. Jeśli jednak wciąż nie potrafisz poukładać sobie w głowie tego co dzieję się wokół, to pozwól, że wprowadzimy do niej trochę światła. Zapraszamy Cię do uważnego przeczytania naszego artykułu. Kontynuuj

Których tematów unikać w komunikacji marketingowej w czasie koronawirusa?

Anita Banaś
Anita Banaś

Nikogo nie trzeba przekonywać, że epidemia wirusa COVID 19 wpływa na każdą dziedzinę naszego życia. Najbliższe tygodnie, a nawet miesiące oznaczają nowe wyzwania dla wielu przedsiębiorstw. Rozprzestrzeniający się koronawirus wymusza na firmach, bezpośrednio lub pośrednio, nie tylko zmianę sposobu pracy, ale także zmianę komunikacji marketingowej. Sytuacja, w jakiej znalazł się świat, była zaskoczeniem dla wszystkich. Kontynuuj

COVID-19 – wyzwanie dla marek

Elena Rappe
Elena Rappe

Rozprzestrzenianie się COVID-19 zmienia zachowanie ludzi. Ważne jest, aby firmy wiedziały, jak odpowiedzieć na aktualne potrzeby konsumentów w niestabilnym świecie. Marketing często ma na celu wywieranie wpływu na mentalność danej osoby w celu wzmocnienia lub stopniowego kształtowania zachowania automatycznego. Działa dobrze w stabilnych warunkach. Ale… Kontynuuj

Podcast. Nowa usługa w naszej ofercie

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Podcasty podbijają internet. Stanęły w szranki z filmami, serialami i muzyką. Co zapewniło im przewagę nad filmami video? Fakt, że można ich słuchać w niemal każdym momencie, bez konieczności patrzenia na ekran. Z kolei ich przewaga nad muzyką, tkwi często w tym, iż niosą wartość edukacyjną. Z badań wynika, że aż 27% polskich internautów regularnie słucha podcastów lub chociaż raz w życiu miała do czynienia z tym medium. Kontynuuj

Komunikowanie o koronawirusie na fanpage’u — dobre przykłady

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Załamujesz ręce i zastanawiasz się jak ugryźć temat koronawirusa na profilu Twojej firmy? Pozwól, że przedstawimy Ci kilka wskazówek popartych przykładami na to że można to zrobić na tysiąc sposobów i zyskać zainteresowanie obserwatorów. Zapraszamy! Pokaż swoją “ludzką stronę”. W dobie kryzysu najważniejsze są relacje. Ludzie poszukują wsparcia, pragną się solidaryzować, wiedzą, że tylko razem można pokonać problemy. Pokaż swoim obserwatorom, że doskonale ich rozumiesz. Kontynuuj

Koronawirus. Dlaczego nie warto rezygnować z reklamy podczas kryzysu?

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Koronawirus w Polsce spowodował dezorientację niemal w każdej branży. Brak planu kryzysowego dla małych przedsiębiorstw, prognozy ogromnych strat dla dużych firm. Jako agencja kreatywna, która od wielu lat wspiera firmy w zakresie wizerunku, doradztwa i myślenia koncepcyjnego, chcemy pomóc Ci odrobinę zdystansować się od aktualnej sytuacji, stanąć obok i przede wszystkim postarać się zrozumieć, że kryzys kiedyś się skończy, a Twoja firma będzie wciąż istnieć. Kontynuuj

Co to jest Dialogflow – narzędzie, które zmieni oblicze obsługi klienta?

Michał Skrzyński
Michał Skrzyński

Marzyliście kiedyś o tym, by porozmawiać z robotem? Zupełnie poważnie tak, jak w Waszych ulubionych filmach sci-fi. O ile taka czynność leży jeszcze w aspekcie marzeń i nieodległej przyszłości, to dzięki Dialogflow możemy być bliżej tego doświadczenia, niż nam się wydaje, dlatego zapraszamy Was w podróż do świata zaskakującej teraźniejszości. Czym jest Dialogflow? Dialogflow jest narzędziem oferowanym przez Google i pozwala na budowanie aplikacji konwersacyjnych. Kontynuuj

Key visual – dlaczego spójność graficzna marki jest tak ważna?

Anita Banaś
Anita Banaś

Strona internetowa i dobrze skomponowana szata graficzna jest bardzo ważna dla powodzenia niemalże każdego przedsięwzięcia. Nierzadko osoby, które nie znają naszej marki, będą wyrabiać sobie o niej opinię wyłącznie na podstawie tego, co zobaczą. Po co marce Key Visual i czy naprawdę jest aż tak istotny? Właściwy Key Visual jest wstępem do budowania wiarygodnego biznesu i kluczowym elementem, który pozycjonuje markę w branży. Kontynuuj