Facebook Analytics – sposoby na to, jak najlepiej poznać swojego klienta

Bartek Szynal
Bartek Szynal
O tym, że aktywność w sieci jest podstawą działań reklamowych, wie chyba każdy. Aby uzyskać pełen wgląd w zachowania klienta w obrębie firmowego “ekosystemu” internetowego składającego się z portali społecznościowych, strony internetowej i dostępnych komunikatorów, potrzebujemy zaawansowanego programu z wieloma możliwościami analitycznymi oraz intuicyjną obsługą. Od ogółu, do szczegółu Facebook Analytics jest skutecznym narzędziem marketingowym,... Kontynuuj

Personal Branding – o trendach w budowaniu marki osobistej w 2020 roku

Sandra Król
Sandra Król
W dzisiejszych czasach, kiedy konkurencja goni konkurencję, nikogo już nie dziwi stwierdzenie, że proces budowania marki osobistej — zarówno kreowania jej od podstaw, jak i późniejszego doglądania — jest niezwykle ważny, aby móc wyróżnić się na rynku, a co za tym idzie, poinformować potencjalnych Klientów o jej istnieniu. Nie od dziś wiadomo, iż rynek przypomina... Kontynuuj

Wykorzystanie social mediów w działalności charytatywnej

Anita Banaś
Anita Banaś
Tego, że media społecznościowe mają ogromną siłę, nie trzeba nikomu udowadniać. Są one miejscem, w którym można skutecznie budować swój wizerunek oraz relację z klientami. A to nie wszystko! Można zrobić jeszcze więcej, wykorzystując swoje zasięgi i docierając do jeszcze większej grupy odbiorców, którzy często jednoczą się, by pomóc. Działalność charytatywna coraz śmielej wkracza do... Kontynuuj

Mity na temat strategii marketingowej

Gabriel Skoczeń
Gabriel Skoczeń
Dobra strategia marketingowa jest podstawą sukcesu każdej kampanii marketingowej. Bez przemyślanego i spójnego planu, podejmowane działania nie przyniosą pożądanych efektów. Różne mity na temat strategii marketingowej powstały być może właśnie przez skalę ważności tego zadania. Dziś obalimy kilka z nich! Lepiej działać, niż analizować - mit Nawet w kampaniach z terminem “na wczoraj” nie warto... Kontynuuj

Efektywne metody promocji sklepów internetowych

Gabriel Skoczeń
Gabriel Skoczeń
Przedsiębiorcy decydujący się na założenie sklepu internetowego często zwracają dużą uwagę na wykonanie i estetykę swojego serwisu. To bardzo ważne, aby strona była dopasowana do użytkownika, więc jest to działanie jak najbardziej słuszne. Problem pojawia się jednak, gdy uruchomiona strona sklepu nie generuje ruchu. Najczęściej zdarza się to niedoświadczonym przedsiębiorcom, którzy zapominają, że trzeba wypromować stronę,... Kontynuuj

Jak tworzyć atrakcyjne wideo z poziomu smartfona – poradnik od A do Z

Anita Banaś
Anita Banaś
Smartfon… Tak mały, a tak wielki! Potrafi skutecznie zastąpić komputer, dyktafon, telewizor, radio czy aparat. Jednak jego największą zaletą jest możliwość wykonywania zdjęć i kręcenia filmów. Nowoczesne urządzenia posiadają manualną konfigurację, dzięki czemu mogą skutecznie konkurować z lustrzankami. Jak doskonale wiemy, wideo cieszy się ogromną popularnością w sieci, a jego rola w komunikacji nieustannie wzrasta.... Kontynuuj

Na co zwrócić uwagę, szukając właściwej agencji marketingowej?

Anita Banaś
Anita Banaś
Wybór partnera do współpracy marketingowej możemy porównać do poszukiwania drugiej połówki w życiu prywatnym. Niestety - nie ma gotowej recepty na szczęśliwy związek ani na trwałą relację i współpracę z taką firmą. Na powodzenie w tym zakresie będzie miało wpływ kilka czynników. Jakich? Tego dowiecie się z lektury naszego artykułu! Dlaczego warto zaufać ekspertom? Na początku przeanalizujmy zyski ze współpracy z firmą marketingową: oszczędność czasu -... Kontynuuj

LinkedIn – jakie treści i kiedy publikować?

Anita Banaś
Anita Banaś
LinkedIn to międzynarodowy serwis społecznościowy, który zrzesza ponad 500 mln członków. Tym, co wyróżnia go na tle innych narzędzi e-marketingowych jest możliwość zarządzania swoją tożsamością zawodową i budowania sieci kontaktów biznesowych.  To potężne narzędzie biznesowe działa przez 24 godziny, siedem dni w tygodniu. Zdobywanie nowych kontaktów i nawiązywanie cennych relacji to największa siła LinkedIna. Dzięki wyszukiwarce możemy pozyskać potencjalnych klientów, znaleźć pracownika, a nawet samemu zareklamować swoją... Kontynuuj

WordPress – jak wygląda tworzenie strony w oparciu o szablon?

Adrian Felis
Adrian Felis

Tworzenie stron internetowych to jedna z najważniejszych części naszej współpracy z Klientami. Dobrze przygotowana, przejrzysta, estetyczna i sprawnie działająca strona jest wizytówką firmy i ważnym elementem procesu pozyskiwania klientów. Rozwiązaniem, na które nasi Klienci decydują się w tym zakresie najczęściej, jest tworzenie stron internetowych na podstawie gotowych szablonów dla technologii WordPress. Dlaczego cieszą się one tak dużą popularnością i jak wygląda nasza praca z ich wykorzystaniem? … Kontynuuj WordPress – jak wygląda tworzenie strony w oparciu o szablon?

Social Media Marketing – jak wygląda nasza praca w zakresie obsługi mediów społecznościowych?

Jadwiga Jagódka
Jadwiga Jagódka

Media społecznościowe to obecnie jedne z najważniejszych źródeł informacyjnych, ale także marketingowych. Trudno znaleźć osobę, która nie posiadałaby konta na portalach, takich jak: Facebook, Instagram czy YouTube. Nasza agencja wie, w jaki sposób dotrzeć do odbiorców mediów społecznościowych. Social Media Marketing Do głównych celów social media marketingu należy pozyskiwanie uwagi odbiorców przy pomocy serwisów społecznościowych. Budowanie wizerunku i komunikacji, która będzie przyciągała uwagę, nie należy do prostych czynności. Obecnie … Kontynuuj Social Media Marketing – jak wygląda nasza praca w zakresie obsługi mediów społecznościowych?