Blog

Blogowe wpisy tworzymy, by przekazać Wam swoją wiedzę i pomysły dotyczące komunikacji w internecie. Mamy nadzieję, że zainteresujemy Was naszą pracą.

Rozpychanie się łokciami, czyli jak wykorzystywać rozszerzenia reklam w Google AdWords

Kiedy decydujemy się na prowadzenie własnego biznesu lub w obecnej pracy jesteśmy odpowiedzialni za marketing internetowy, to jednym z naszych głównych celów jest jak najlepsza widoczność strony internetowej. Na bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku kluczem jest odróżnienie się od konkurencji...

(on the) Edge Rank – jak działa algorytm Facebooka?

Marketing na Facebooku to dość nieprzewidywalna dziedzina. Jednego dnia uczymy się jak promować własną markę, budować zasięgi organiczne, które formaty wykorzystywać, a następnego cała ta wiedza dezaktualizuje się za sprawą personalnych decyzji jednego człowieka. Mark Zuckerberg nie jest, jak nie...
Google na komputerze

Nie liczy się ilość, tylko jakość. Co to jest wynik jakości?

Decydując się na reklamę w AdWords, warto mieć z tyłu głowy motto Siemensa: O jakości można mówić, kiedy tym co do nas wraca są klienci, a nie produkty. Nie trudno się z tym nie zgodzić, ...
blog o marketingu

Blogi o marketingu internetowym, które warto śledzić

“Co warto czytać?’ - takie pytanie często słyszę zarówno od klientów, jak i znajomych, którzy interesują się tematyką komunikacji w nowych mediach. Oprócz masy świetnych książek, które powinny stanowić obowiązkową lekturę każdego specjalisty ds. e-PR, warto śledzić...
Graffiti Ambient Marketing

Ambient Marketing, czyli jak promować w niekonwencjonalny sposób

Dziś, aby zaistnieć na rynku, trzeba się wyróżniać. Konkurencja nie śpi, tak więc zadaniem przedsiębiorców jest myśleć przyszłościowo i wyprzedzać działania rywali. Jednym ze sposobów zwrócenia na siebie uwagi zabieganych, ignorujących tradycyjne reklamy odbiorców, jest wykorzystanie narzędzi amb...
Stanowisko pracy

Google Tag Manager – jeden kod, by rządzić nimi wszystkimi

Dział marketingu to zwykle osoby pełne zaangażowania, pasji i kreatywności, którym nie w głowie edycja kodu źródłowego strony, ale już jak najbardziej interesują ich wyniki sprzedażowe. Jak sprawnie i szybko poprawić działanie naszych akcji w sieci, bez potrzeby ko...
Zdjęcia i smartfon

Instagram firmowy – wszystko, co musisz wiedzieć

Chcąc dotrzeć do naszego klienta, musimy śledzić jego kroki i stale za nim podążać. Jednym z miejsc, gdzie możemy się na niego natknąć jest właśnie Instagram. Wykorzystując jego potencjał, jesteśmy w stanie wykreować wizerunek firmy, zyskać dodatkową promocję, a ta...
praca przy komputerze

Jak wykorzystać live stream do promocji własnego biznesu?

W połowie czerwca fanpage TOTERAZ przeprowadził transmisję live z eksperymentu polegającego na nakładaniu gumek recepturek na arbuza, aż do momentu, w którym ich napięcie spowoduje jego wybuch. W szczytowym momencie stream oglądało… 16 tys. osób. Jeśli wciąż zastan...
Iphone na stole

Reklamy w Messengerze

Branża social media to ciągłe nowości i nieustanny proces udoskonalania przeróżnych aspektów i mechanizmów - zanim opanujemy jedną funkcjonalność, zaraz pojawia się druga, i tak w kółko. Ostatnimi czasy, Facebook wprowadził nowe umiejscowienie dla reklam w celu “zw...
Kobieta i mężczyzna w butach

Wizerunek. Pierwszy krok w budowaniu relacji

Siedem sekund. Tak niewiele czasu mamy do dyspozycji, aby móc wywrzeć na kimś dobre pierwsze wrażenie. Dlatego właśnie tak ważny jest nasz osobisty wizerunek.

Wizerunek – czyli co dokładnie?

Zastanawiacie ...