MAVIKA

Jak używać AI w Canvie? Czyli magiczne narzędzia w Canvie, o których nie wiedziałeś

W pracy, podczas spotkań rodzinnych na LinkedInie, TikToku, YouTubie i imprezie w kuchni, wszędzie znajdzie się ktoś, kto poruszy temat sztucznej inteligencji. Nie ma się co dziwić, bo narzędzi AI w marketingu i nie tylko, jest coraz więcej, a sama sztuczna inteligencja zaczyna być wykorzystywana już nie tylko w formie zabawnej konwersacji z Chatem GPT, ale przede wszystkim do pracy. Dziś więc o jednym z najpopularniejszych narzędzi używanym zarówno przez amatorów jak i specjalistów, o Canvie, a żeby być bardziej precyzyjnym, …

Jak używać AI w Canvie? Czyli magiczne narzędzia w Canvie, o których nie wiedziałeś Czytaj więcej »

Peach Fuzz – kolor niosący głębokie przesłanie

Psychologia kolorów to naprawdę ciekawa dziedzina, mająca w marketingu duże znaczenie. Choćby podstawowa wiedza z jej zakresu pozwala na dopasowanie odpowiednich kolorów do konkretnej marki. Trudno zaprzeczać temu, że kolory mają na nas pewien wpływ, oczywiście, każdy będzie odczuwał efekt inaczej, jednak rzeczywiście można zaobserwować występowanie emocji z nimi związanych. Wybraniec 2024 Peach Fuzz to tegoroczny wybraniec Pantone Color Institute. Kontrowersji wokół koloru jest …

Peach Fuzz – kolor niosący głębokie przesłanie Czytaj więcej »

LinkedIn – jak prowadzić profesjonalne konto?

Chyba nie trzeba przypominać, jak istotną rolę w rozwoju biznesu odgrywa współcześnie platforma LinkedIn. W Polsce liczba użytkowników to ok. 5 mln. Na całym świecie liczba  sięga już 900 mln. Od dłuższego czasu, nie jest to tylko platforma do szukania pracy i potencjalnych pracowników, ale to miejsce dzielenia się wiedzą, budowania wizerunku marki oraz poszukiwania klientów. Zakładając konto na LinkedIn mamy dwie opcje do wyboru – konto osobiste i konto firmowe. W tym …

LinkedIn – jak prowadzić profesjonalne konto? Czytaj więcej »

Przewiń do góry