Jak wykorzystać live stream do promocji własnego biznesu?

Adrian Felis
Adrian Felis

W połowie czerwca fanpage TOTERAZ przeprowadził transmisję live z eksperymentu polegającego na nakładaniu gumek recepturek na arbuza, aż do momentu, w którym ich napięcie spowoduje jego wybuch. W szczytowym momencie stream oglądało… 16 tys. osób. Jeśli wciąż zastanawiasz się nad wykorzystaniem opcji transmitowania na żywo na Facebooku, ten przykład udowadnia, że absolutnie warto zainteresować się tym tematem. Live stream – po co i na co to komu? Wiele osób, które starają się … Kontynuuj Jak wykorzystać live stream do promocji własnego biznesu?

Reklamy w Messengerze

Adrian Felis
Adrian Felis

Branża social media to ciągłe nowości i nieustanny proces udoskonalania przeróżnych aspektów i mechanizmów – zanim opanujemy jedną funkcjonalność, zaraz pojawia się druga, i tak w kółko. Ostatnimi czasy, Facebook wprowadził nowe umiejscowienie dla reklam w celu “zwiększenie ruchu” i “konwersja”. Póki co, opcja ta nie wprowadza żadnego nowego formatu – możemy tu wykorzystać klasyczne zdjęcie, lub popularną karuzelę. Jest to kolejny krok w stronę przekształcania … Kontynuuj Reklamy w Messengerze

Wizerunek. Pierwszy krok w budowaniu relacji

Karolina Kruczek
Karolina Kruczek

Siedem sekund. Tak niewiele czasu mamy do dyspozycji, aby móc wywrzeć na kimś dobre pierwsze wrażenie. Dlatego właśnie tak ważny jest nasz osobisty wizerunek. Wizerunek – czyli co dokładnie? Zastanawiacie się pewnie czym tak naprawdę jest wizerunek, co się na niego składa? Wizerunek to nie tylko to jak się zachowujemy, ale także czy tego chcemy czy nie – to jak wyglądamy. Nie należy zapominać, że ubiór mówi o naszej kulturze osobistej, szacunku i postawie … Kontynuuj Wizerunek. Pierwszy krok w budowaniu relacji

Darmowe bazy zdjęć – z czego korzystam?

Katarzyna Podgórska
Katarzyna Podgórska

Nasi klienci, jak i moi znajomi często pytają mnie, skąd pobieramy darmowe zdjęcia. Choć wujek Google potrafi kompleksowo odpowiedzieć na to pytanie, ja postaram się stworzyć listę najlepszych baz. Oczywiście według mnie 😉 Jeśli zastanawiasz się skąd pobierać darmowe zdjęcia, poniższy wpis jest dla Ciebie. Fotolia Wielu pewnie pomyśli teraz: “Jak to?! Przecież Fotolia jest płatna!”. Tak. Ale jest … Kontynuuj Darmowe bazy zdjęć – z czego korzystam?

Psychologia koloru – jak dobierać kolory?

Karolina Kruczek
Karolina Kruczek

W jaki sposób kolory wpływają na nasze uczucia? Z czym są kojarzone i utożsamiane? I wreszcie – w jaki sposób umiejętnie i odpowiedzialnie posługiwać się barwami? Być może dla niektórych z Was to, co za chwilkę napiszę może okazać się niewiarygodne, ale kolory… tak naprawdę nie istnieją! Jak to możliwe? Najprostszą odpowiedzią na to pytanie jest to, że kolory są falą, którą odczytuje nasz mózg. Fale te zawierają się w widzialnym spektrum … Kontynuuj Psychologia koloru – jak dobierać kolory?

Sens real-time marketingu

Adrian Felis
Adrian Felis

Przyglądając się działaniom e-marketignowym wielu firm i organizacji, zauważyłem tendencję do powtarzalności. Promując się w social mediach, stawiamy głównie na systematyczność, zapominając o naturze społeczności internetowej. Chodzi przecież o dynamiczne reakcje i interakcje z innymi użytkownikami! Wiedzą o tym globalne marki, które nieprzerwanie śledzą trendy i wydarzenia, aby w sprawny sposób wykorzystywać je w swoich działaniach, czego skutkiem są skokowe wzrosty popularności, udostępniania i reagowania na publikowane przez nie treści. W związku … Kontynuuj Sens real-time marketingu

E-mail marketing: jak zbudować listę adresową?

Kinga Bartkowiak
Kinga Bartkowiak

Według badań przeprowadzonych przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych aż 97% Polaków korzysta z poczty elektronicznej, a 70% z nich sprawdza skrzynkę odbiorczą każdego dnia. Wysyłanie e-maili jest już na tyle powszechne, że śmiało można wykorzystać taką formę komunikacji w celach marketingowych. Wiele firm robi to z powodzenia i Twoja marka też może skorzystać na rozsyłaniu wiadomości do potencjalnych klientów lub usługobiorców. Jak wykorzystać potęgę e-mail marketingu? Zbuduj … Kontynuuj E-mail marketing: jak zbudować listę adresową?

6 rzeczy, które musisz wiedzieć o social media

Katarzyna Podgórska
Katarzyna Podgórska
Ostatnio prowadzone szkolenie zainspirowało mnie do stworzenia krótkiego wpisu na temat tego, czym dla mnie są media społecznościowe. Zebrałam 6 najważniejszych punktów, o których musi pamiętać każdy, kto chce działać, a także przypomnieć sobie każdy, kto już działa w social media. 1. Social media to aktywna komunikacja Ideą mediów społecznościowych jest rozmowa. Rozmowa z klientami... Kontynuuj

Co musisz wiedzieć o infografikach?

Karolina Kruczek
Karolina Kruczek

W natłoku bombardujących z każdych stron informacji trudno jest przekazać wiadomości ważne, zachowując przy tym atrakcyjną i przyjemną dla odbiorcy formę. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi infografika, nazywana także grafiką informacyjną. W jej strukturze można odnaleźć wykresy, tabele, mapy, diagramy. Jakie jeszcze cechy definiują infografikę? Atrakcyjność Infografika to przede wszystkim reprezentacja pewnej koncepcji w wizualny sposób. Surowe dane są nudne jak flaki … Kontynuuj Co musisz wiedzieć o infografikach?

Co sprawia, że grafika na Facebooku jest lubiana?

Katarzyna Podgórska
Katarzyna Podgórska

Studia podyplomowe Social Media & Content Marketing na krakowskim AGH poszerzają moją wiedzę o kolejne zagadnienia i pozwalają mi na odmienne spojrzenie na niektóre aspekty pracy “w internecie”. Podczas ostatniego zjazdu, jeden z bloków poświęcony był tworzeniu komunikatów graficznych. Dzięki temu upewniłam się, że w prostocie i minimalizmie tkwi największa siła. Najtrafniejszym podsumowaniem sobotnich zajęć było stwierdzenie, że… “projekt jest skończony, kiedy nie można nic … Kontynuuj Co sprawia, że grafika na Facebooku jest lubiana?