Działania e-commerce dla branży kosmetycznej

Marta Kukuś
Marta Kukuś

Branża kosmetyczna to jedna z najpopularniejszych kategorii w social mediach. Jako agencja reklamowa doskonale to rozumiemy, na co dzień realizując działania marketingowe dla naszego Klienta, sklepu internetowego Marsylskie.pl. W przypadku e-commerce warto pamiętać o tym, że sprzedaż to proces, na który składa się wiele czynników. Aktywność w sieci i reklama na Facebooku to ważna część promocji — jak więc dotrzeć do fanów i zaciekawić ich contentem na fanpage’u?

Marketing 360° w e-commerce

Kompleksowe działania marketingowe to podstawa dla branży beauty i satysfakcjonującego poziomu sprzedaży w sklepie internetowym. Ważna jest jednak ich spójność oraz wielotorowość. Zdobycie uwagi, utrzymanie zainteresowania — to dwa początkowe etapy lejka sprzedażowego, przez jakie musimy przeprowadzić potencjalnych Klientów i fanów. W przypadku Mydlarni Marsylskie.pl naszym pierwszym krokiem było ujednolicenie identyfikacji wizualnej zarówno na stronie, jak i na fanpage’u. Dodatkowo, w każdym miesiącu wybieramy jeden motyw kolorystyczny, który wyróżnia tematy postów. Wszystko to ma na celu zaciekawienie odbiorców marką, a przede wszystkim ofertą. W przypadku branży beauty bardzo ważny jest bowiem aspekt estetyczny. Przede wszystkim kupujemy bowiem oczami i to właśnie pierwsze wrażenie jest kluczowe!

Aktywność na fanpage’u i reklama na Facebooku

Planując jakąkolwiek strategię działania, nie można zapomnieć o określeniu grup odbiorców. W przypadku sklepu Marsylskie.pl zależy nam na tym, aby dotrzeć do pasjonatek naturalnej pielęgnacji i świadomych konsumentek. Dlatego też na bieżąco informujemy o nowych produktach, zarówno na Messenger Stories, jak i w postach. Zamieszczamy również opinie Klientek, a także interesujący fakty o składnikach oraz ich właściwościach. Dbamy o to, aby posty były ciekawe, angażujące i atrakcyjne z punktu widzenia obserwatorów. Dodatkowa reklama na Facebooku pomaga natomiast zdobyć uwagę potencjalnych Klientek, szczególnie w przypadku kodów rabatowych, promocji i konkursów. Zwłaszcza te ostatnie pomagają aktywizować fanów i organicznie docierać do nowych osób, które mogą być zainteresowane marką.

Reklama w branży kosmetycznej – postaw na przemyślaną strategię!

Konkurencyjność branży beauty wymaga od właścicieli marek dużej kreatywności i ciągłej pracy nad fanpage’em. Przemyślane działania są więc kluczem do sukcesu — dlatego też w tej kwestii warto polegać na pomocy agencji reklamowej, która ma czas, a przede wszystkim odpowiednie zasoby do tego, aby osiągać wyznaczone przez Klienta cele. Osobowość marki, budowanie lojalnej społeczności i zaangażowanych odbiorców to dla e-commerce podstawa. Skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak możemy wyróżnić Twoją firmę w sieci — nie czekaj na to, aż Klienci zauważą Cię sami!

Kreatywna i efektywna reklama na Facebooku?
Wspólnie przejdziemy przez wszystkie etapy lejka sprzedażowego.

Dodaj komentarz

Twój adres mailowy nie zostanie opublikowany.