Podstawowe informacje

Najczęściej zadawane pytania

Here are some of the most frequently asked questions we get from visitors to our site.

Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pomocą wygodnego formularza kontaktowego!

Co dokładnie obejmują usługi z zakresu social media marketingu?

Zajmujemy się kompleksową obsługą mediów społecznościowych. Jesteśmy w stanie przejąć opiekę nad Twoim profilem na Facebooku, Youtubie, Instagramie, Twitterze czy też LinkedInie. Jeżeli nie masz jeszcze profilu w którymś z tych serwisów, a chciałbyś go mieć, to założymy go dla Ciebie i opracujemy profesjonalną strategię komunikacji od podstaw.

Jak badana jest efektywność Waszych działań?

Dysponujemy całym szeregiem narzędzi analitycznych oferowanych bezpośrednio przez portale społecznościowe, na których pracujemy. Do analityki służy nam także Google Analytics, który pozwala nam śledzić popularność witryn internetowych. W zależności od potrzeb i decyzji klienta, możemy wdrożyć również inne, dodatkowo płatne narzędzia, np. SoTrender, SentiOne czy Brand24.

Jak długo trwa stworzenie strony WWW?

Uzależnione jest to od bardzo wielu czynników, takich jak stopień zaawansowania witryny czy obecna ilość zleceń w firmie, która razem z nami realizuje te projekty. Nasi współpracownicy z reguły działają jednak szybko i sprawnie, a orientacyjny czas oczekiwania jesteśmy w stanie określić po uprzednim kontakcie.

Czy dostanę dostęp do konta reklamowego?

Niestety nie, ponieważ mamy tu kampanie wszystkich naszych Klientów. Gwarantujemy jednak rzetelne raportowanie postępów oraz prezentację wyników w czasie rzeczywistym podczas jednego z cyklicznych spotkań.

Chciałbym akceptować wszystkie tworzone treści. Czy jest taka możliwość?

Jak najbardziej – z wieloma klientami współpracujemy właśnie w ten sposób i zawsze obie strony są z tego bardzo zadowolone. Ważne jednak, aby akceptacja lub ewentualne uwagi do korekty były przekazywane sprawnie, bez zwłoki w czasie.

Czy Wasze usługi będą konkurować z moim działem marketingu?

Gwarantujemy, że nie dojdzie do takiej sytuacji, gdyż każda ze stron nie będzie ingerować w swój obszar. Dział marketingu jest dla nas Partnerem. My jesteśmy przedłużeniem Twojego zespołu. Szczegółowy zakres naszych obowiązków i sposób współpracy z działem marketingu zawsze określamy w trakcie konstruowania oferty, a potem podczas podpisywania gotowej umowy.

Czy zajmujecie się wykonywaniem zdjęć i kręceniem filmów?

Dysponujemy odpowiednim sprzętem, który umożliwia nam wykonywanie zdjęć dla naszych klientów. Jeśli chodzi o profesjonalne sesje fotograficzne (np. produktowe, wnętrza) oraz materiały wideo, to mamy sprawdzonych partnerów, którzy realizują znakomite materiały filmowe.

Czy decydując się obsługę w mediach społecznościowych, muszę dostarczać agencji zdjęcia, filmy czy pomysły na posty?

Nie – nasz zespół może przygotować wszystkie te materiały samodzielnie, na podstawie informacji, które od Ciebie otrzyma (pełna oferta, kluczowe tematy, etc.). Warto jednak wiedzieć, że profile, na których pojawia się dużo treści (zdjęć, filmów, opinii, tekstów) autorstwa naszych Klientów (które dostosowujemy do wymagań mediów społecznościowych i opracowujemy pod względem marketingowym) cieszą się znacznie większą popularnością i skutecznością. Im więcej materiałów i informacji otrzymamy od Ciebie, tym lepsze efekty osiągniemy.

Czy jest jakiś minimalnym budżet, który muszę zaoferować?

Zasadniczo nie ma takiej kwoty. Jednak czasami bardzo niskie kwoty przeznaczone na np. kampanie reklamowe Google Ads nie są w stanie zapewnić wymiernych korzyści i efektów. Uzależnione jest to między innymi od tego, jak duża jest konkurencja w Twojej branży. Oczywiście w trakcie spotkań i konstruowania oferty poinformujemy Cię, jak wygląda sytuacja i jaki budżet będzie odpowiedni.

Czy obsługujcie inne firmy z mojej branży?

Jeśli jesteście bezpośrednią konkurencją, to nie. W przypadku, gdy Wasze produkty czy usługi są bardzo podobne i działacie na dokładnie tym samym obszarze, czy też chcecie docierać do tej samej grupy docelowej, obowiązuje zasada pierwszeństwa.

Ile trwa opracowanie oferty?

Podobnie jak w przypadku strony internetowej, czas oczekiwania na ofertę zależy do wielu czynników. Jednak nie powinno trwać to dłużej niż 14 dni.

Czy zrealizujecie reklamy, które sam wymyślę?

Jesteśmy jak najbardziej otwarci na Twoje propozycje! Jako zespół profesjonalistów i ekspertów, chętnie dzielimy się wiedzą z naszymi klientami i wspieramy ich pomysły. Możesz także śmiało powierzyć wszystko naszej ekipie, której nigdy nie brakuje pomysłów!

Nie wiem czego potrzebuje. Czy możecie mi coś zaproponować?

Oczywiście – na tym polega nasza praca! Zaproponujemy Ci szczegółowy i konkretny plan działania dopasowany do Twojej firmy i budżetu. Wyjaśnimy, na czym polegają konkretne usługi i co dzięki nim możesz osiągnąć. Służymy radą!

Czy mogę wybrać miejsce, gdzie dokładnie pojawi się moja reklama?

Dopuszczamy możliwość wyboru miejsca wyświetlania się reklamy, jednak sugerujemy, by pozostawić tę kwestię naszemu specjaliście, który na podstawie swojej wiedzy oraz doświadczenia oceni, gdzie powinna znaleźć się reklama, by mogła uzyskać najlepsze efekty.

Czy moja reklama będzie się wyświetlała na wszystkich urządzeniach?

Doborem urządzeń, na których będzie wyświetlała się Twoja reklama zajmuje się Specjalista ds. SEM oraz Facebook Ads. Jeżeli uzna, że powinna wyświetlać się ona na wszystkich urządzeniach, będziesz mógł dostrzec ją zarówno na smartfonie, jak i laptopie lub tablecie.

Czy w trakcie trwania kampani mogę zmieniać słowa kluczowe?

Zmiana słów kluczowych w kampanii jest możliwa, a czasami wręcz wskazana, gdy widzimy, że przyjęta przez nas strategia nie przynosi pożądanych efektów. Nasz specjalista stale optymalizuje kampanię, by móc zwiększać jej efektywność.

Czym różni się Google Ads od Facebook Ads?

Kampanie reklamowe Google Ads i Facebook Ads ukierunkowane są przede wszystkim na inny cel. Ponadto, skierowane są do innych grup odbiorców, posiadają inny zasięg oraz wywołują różne skutki. Reklamy Google Ads przeważnie kierowane są użytkowników, którzy poszukują już konkretnych produktów lub usług, natomiast Facebook Ads do takich, którzy tylko mogą być nimi zainteresowani. Oba rodzaje reklamy wymagają zatem przyjęcia zupełnie innej strategii – tym jednak zajmują się nasi specjaliści, przed którymi wszystkie rodzaje reklamy w sieci nie mają żadnych tajemnic.

Chciałbym zwiększyć sprzedaż w moim sklepie internetowym, co mogą mi Państwo zaproponować?

Jesteśmy w stanie zaproponować Ci mnóstwo opcji reklamowych, m.in. pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce Google, blog firmowy, kampanie reklamowe Google Ads oraz Facebook Ads lub prowadzenie profili w mediach społecznościowych. Pierwszym krokiem, który powinieneś jednak podjąć powinno być dostosowanie Twojego sklepu internetowego do wymagań klienta.

Czy kampania wizerunkowa jest konieczna, jeśli zależy mi tylko na zwiększeniu sprzedaży i pozyskaniu nowych klientów?

Budowanie wizerunku to proces o charakterze długofalowym, co oznacza, że jego efekty nie są widoczne od razu, jednak przynoszą oczekiwane korzyści dopiero po jakimś czasie. Jeśli zatem zależy Ci na tym, by zamiast szybkiego i jednorazowego zysku, zapewnić swojej marce silną pozycję na rynku, powinieneś zainwestować w kampanię wizerunkową.

Czy zajmują się Państwo wyglądem i poprawą funkcjonalności stron internetowych?

Tak, ten obszar także leży w naszych kompetencjach. Wspólnie z naszym zaprzyjaźnionym partnerem – Cyberstudio, zajmujemy się nie tylko poprawą wyglądu lub funkcjonalności stron internetowych, ale także tworzeniem ich od podstaw.

Dlaczego moja strona po wpisaniu wybranych fraz nie wyświetla się jako pierwsza?

Na widoczność strony internetowej w wyszukiwarce wpływa wiele czynników. Powodem, dla którego Twoja witryna nie plasuje się na wysokiej pozycji może być fakt, że jest po prostu nowa. Za niską pozycję odpowiada także m.in. brak treści, słabej jakości teksty pozbawione fraz kluczowych, wydłużony czas ładowania, problem z serwerem lub atak hakera. Aby wykryć wszystkie błędy, niezbędne jest poddanie strony profesjonalnemu audytowi, który pozwoli zlokalizować wszelkie nieprawidłowości.

Po co mi blog firmowy?

Blog firmowy to doskonałe narzędzie do budowania wizerunku w sieci, które pozwala pozostać w stałym kontakcie z klientem. Blog stanowi także idealną przestrzeń do promocji usług lub produktów, które można zaprezentować odbiorcom w ciekawym kontekście. Wymieniając zalety bloga, nie sposób nie wspomnieć o tym, że w znacznym stopniu wpływa on na pozycjonowanie strony w wyszukiwarce.

W jaki sposób oprócz strony internetowej, fanpageów i kampani reklamowych można zwiększyć swoją widocznośc w sieci?

Marketing internetowy to obszar, który bardzo dynamicznie się rozwija. Wybór narzędzi do promocji firmy w sieci jest dziś naprawdę szeroki – jeśli zastanawiasz się nad tym, jakie działania mogłyby jeszcze bardziej wzmocnić widoczność Twojej marki w sieci, umów się na konsultację z naszymi specjalistami. Przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę i przedstawimy najskuteczniejsze rozwiązania.

Czy muszę mieć profile we wszystkich mediach społecznościowych?

Twoja marka powinna być obecna tam, gdzie znajdują się jej potencjalni klienci. Decyzja o założeniu profilu firmy w danym serwisie społecznościowym powinna być zatem uzależniona od branży lub dziedziny, którą się zajmujesz.

Czy opisy produktów w moim sklepie mogą mieć wpływ na ich wyszukiwanie w sieci?

Opisy w sklepie internetowym powinny być unikalne i napisane z uwzględnieniem podstawowych zasad SEO. To pozwala wzmocnić widoczność strony internetowej w wyszukiwarce, a co za tym idzie – dotrzeć do nowych klientów ze swoją ofertą.