Kariera

Dołącz do naszego zespołu! Sprawdź aktualne oferty pracy w marketingu internetowym Katowice.

Specjalista Google Ads / Specjalista SEM

Zakres zadań:

– planowanie, realizacja i analiza kampanii SEM (na rynku polskim i międzynarodowym),
– planowanie i kontrola budżetów kampanii SEM,
– analiza efektywności prowadzonych działań, tworzenie raportów z działań i przygotowywanie rekomendacji dla klientów, ewaluacja,
– estymacja budżetów, audyty witryn firmowych pod kątem SEM i współtworzenie ofert dla nowych klientów,
– współpraca z działami SEO i social media oraz dzielenie się wiedzą w kilkuosobowym zespole.

Od kandydatów oczekujemy:

– minimum rocznego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii SEM,
– bardzo dobrej znajomości narzędzia Google Ads w zakresie konfiguracji, automatyzacji i optymalizacji kampanii oraz jej kosztów,
– biegłości w posługiwaniu się pakietem MS Office (głównie Excel),
– bardzo dobrej organizacji pracy własnej – dokładność oraz rzetelność w przygotowaniu kampanii,
– znajomość aktualnych trendów w kampaniach płatnych,
– zdolności komunikacyjne i prezentacyjne,
– precyzyjności, zaangażowania i kreatywności.

Dodatkowymi atutami będą:

– aktualne certyfikaty Google ze specjalizacji dot. reklamy Google Ads,
– znajomość narzędzia Facebook Ads,
– znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego,

Oferujemy:

– elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, umowę zlecenie lub kontrakt B2B,
– atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i rozwoju kompetencji, stabilne zatrudnienie w agencji działającej od 2013 roku oraz okazjonalne premie,
– pracę w nowoczesnym i komfortowym biurowcu z dużym parkingiem dla pracowników, w dobrej lokalizacji (centrum Katowic),
– pracę z różnorodnymi brandami, także na rynkach międzynarodowych,
– przyjazną, rodzinną atmosferę,
– relacje oparte na wzajemnym szacunku.

Social Media Manager

Zakres zadań:

– zarządzanie profilami w social media: przygotowywanie tekstów, grafik, animacji oraz ich publikacja, moderacja profili [Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube],
– zarządzanie kampaniami reklamowymi w social media [Facebook Ads],
– analiza i raportowanie działań,
– budowanie trwałych relacji z klientami agencji,
– dbanie o jak najlepszą realizację działań i wzrastającą efektywność. 

Od kandydatów oczekujemy:

– minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych,
– znajomości narzędzi, takich jak: Facebook Business Manager, Facebook Ads, Google Analytics, Google Drive.
– umiejętność redagowania tekstów i weryfikacji publikowanych treści,
– wysokie poczucie estetyki, samodzielność i kreatywność w prowadzonych działaniach,
– znajomość trendów w mediach społecznościowych,
– zdolności komunikacyjne i prezentacyjne.

Dodatkowym atutem będą:

– biegłość w obsłudze programów graficznych,
– znajomość narzędzia Google Analytics,
– znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego,
– znajomość narzędzi do monitoringu i analizy social media.

Oferujemy:

– elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę o dzieło,
– atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i rozwoju kompetencji, stabilne zatrudnienie w agencji działającej od 2013 roku oraz okazjonalne premie,
– pracę w nowoczesnym i komfortowym biurowcu z dużym parkingiem dla pracowników, w dobrej lokalizacji (centrum Katowic),
– pracę z różnorodnymi brandami, także na rynkach międzynarodowych,
– przyjazną, rodzinną atmosferę,
– relacje oparte na wzajemnym szacunku.

Content Designer

Zakres zadań:

– tworzenie krótszych i dłuższych tekstów na potrzeby social media, stron internetowych, blogów i innych mediów elektronicznych,
– tworzenie materiałów graficznych w oparciu o CI marek na potrzeby działań promocyjnych w internecie,
– poszukiwanie i wprowadzanie nowoczesnych sposobów komunikacji z różnymi grupami docelowymi w sieci,
– monitoring prowadzonych działań, analiza i wyciąganie wniosków,
– dbanie o jak najlepszą realizację działań i ich wzrastającą efektywność.

Od kandydatów oczekujemy:

– doświadczenia w tworzeniu ciekawych treści marketingowych, w szczególności na potrzeby mediów elektronicznych,
– przygotowywania w.w. materiałów w oparciu o standardy pracy agencji,
– znajomości trendów w świecie digital marketingu,
– znajomości narzędzi, takich jak: Facebook Business Manager, Facebook Ads, Google Analytics, Google Drive.
– umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy własnej, precyzyjność i chęć do nauki.

Dodatkowymi atutami będą:

– znajomość obsługi programów graficznych,
– znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego,
– doświadczenie w redagowaniu tekstów i/lub pisaniu tekstów pod SEO czy copywritingu.

Oferujemy:

– elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
– zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę o dzieło,
– atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i rozwoju kompetencji, stabilne zatrudnienie w agencji działającej od 2013 roku oraz okazjonalne premie,
– pracę w nowoczesnym i komfortowym biurowcu z dużym parkingiem dla pracowników, w dobrej lokalizacji (centrum Katowic),
– pracę z różnorodnymi brandami, także na rynkach międzynarodowych,
– przyjazną, rodzinną atmosferę,
– relacje oparte na wzajemnym szacunku.

Katarzyna Prażmowska  tel. 788 443 603, e-mail: [email protected] 

Aplikuj na wybrane stanowisko – wyślij do nas swoje CV!


Administratorem Państwa danych osobowych jest Mavika sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Żelaznej 17d, 40-851 Katowice. Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania i tak długo, jak to konieczne do obsługi tego zapytania. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania. W razie pytań prosimy o kontakt na: [email protected]