Social Media Manager

Company Description

Zakres zadań:

  • zarządzanie profilami w social media: przygotowywanie tekstów, grafik, animacji oraz ich publikacja, moderacja profili [Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, YouTube],
  • zarządzanie kampaniami reklamowymi w social media [Facebook Ads],
  • analiza i raportowanie działań,
  • budowanie trwałych relacji z klientami agencji,
  • dbanie o jak najlepszą realizację działań i wzrastającą efektywność.

Od kandydatów oczekujemy:

  • minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu działań w mediach społecznościowych,
  • znajomości narzędzi, takich jak: Facebook Business Manager, Facebook Ads, Google Analytics, Google Drive.
  • umiejętność redagowania tekstów i weryfikacji publikowanych treści,
  • wysokie poczucie estetyki, samodzielność i kreatywność w prowadzonych działaniach,
  • znajomość trendów w mediach społecznościowych,
  • zdolności komunikacyjne i prezentacyjne.

Dodatkowymi atutami będą:

  • biegłość w obsłudze programów graficznych,
  • znajomość narzędzia Google Analytics,
  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub rosyjskiego,
  • znajomość narzędzi do monitoringu i analizy social media.

Oferujemy:

  • elastyczne godziny rozpoczęcia pracy,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę o dzieło,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i rozwoju kompetencji, stabilne zatrudnienie w agencji działającej od 2013 roku oraz okazjonalne premie,
  • pracę w nowoczesnym i komfortowym biurowcu z dużym parkingiem dla pracowników, w dobrej lokalizacji (centrum Katowic),
  • pracę z różnorodnymi brandami, także na rynkach międzynarodowych,
  • przyjazną, rodzinną atmosferę,
  • relacje oparte na wzajemnym szacunku.

Aplikuj do nas, wypełniając poniższy formularz

Pola oznaczone * muszą zostać wypełnione przed wysłaniem formularza