MAVIKA

MAVIKA BLOG

Katalog — ponadczasowy element brandingu marki

Koniec pracy na dziś. Wyłączasz komputer, cały świat wirtualny znika. Zastanawiasz się, co by było, gdyby rzeczywiście nagle zniknął Twój profil na Facebooku, strona internetowa i sklep online. Jak Twoi Klienci Cię znajdą? Gdzie przejrzą sobie Twoje produkty? W jaki sposób je zamówią? Czy będą w ogóle o Tobie pamiętać? Uświadamiasz sobie, że gdy wszystko inne zawiedzie — on zostanie. On — czyli stary dobry drukowany katalog. Namacalny dowód istnienia Twojej firmy. 

Dlaczego warto mieć katalog?

Katalog to jeden z podstawowych elementów brandingu Twojej marki. Zaraz po logo, wizytówce i stronie internetowej, wraz z innymi materiałami drukowanymi (teczki, ulotki, papier firmowy, czy notes) stanowi integralną część wizerunku Twojej marki, która ma za zadanie zakotwiczyć się w świadomości Twoich Klientów. Katalog produktowy nie tylko eksponuje Twoją identyfikacją wizualną, ale także pozwala przedstawić podstawowe informacje o firmie oraz jej krótką historię i misję. Dodatkowo oczywiście — to, co z punktu widzenia Klienta najważniejsze — katalog prezentuje produkty wraz z ich specyfikacją i ceną. A to już pierwszy etap lejka sprzedażowego. Jeśli nie wierzysz, to sięgnij pamięcią kilkanaście lat wstecz i przypomnij sobie, jak zamawiałeś odzież lub zabawki z zagranicznych katalogów wysyłkowych.

Dla każdego coś dobrego

No dobrze, a co z tymi, którzy nie lubią gromadzić zbędnego papieru i wolą rozwiązania bardziej ekologiczne? Najważniejszą zaletą katalogu jest jego uniwersalność. Możesz dostosować jego formę do preferencji swoich Klientów. Klienci lubiący tradycyjne rozwiązania ucieszą się z papierowego katalogu wręczonego im na spotkaniu lub wysłanego pocztą. Z kolei Ci, którzy preferują nośniki online, docenią e-katalog umieszczony na stronie www lub wysłany w formie pdfa na maila. 

Katalog to rozszerzona wizytówka Twojej firmy, która przy okazji przedstawia jej ofertę. Zapisany na pulpicie lub jeszcze lepiej — położony na biurku w zasięgu wzroku sprawi, że Twój potencjalny Klient nie zapomni o Tobie  tak szybko, jak o zamkniętej stronie internetowej. Zajmujemy się grafiką i designem oraz przygotowywaniem do druku katalogów firmowych. Projekty przygotowujemy na bazie identyfikacji wizualnej marki oraz pozostałych wytycznych Klienta. Dbamy o estetykę i wszystkie aspekty techniczne.

Przewiń do góry