Katalog — ponadczasowy element brandingu marki

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek

Koniec pracy na dziś. Wyłączasz komputer, cały świat wirtualny znika. Zastanawiasz się, co by było, gdyby rzeczywiście nagle zniknął Twój profil na Facebooku, strona internetowa i sklep online. Jak Twoi Klienci Cię znajdą? Gdzie przejrzą sobie Twoje produkty? W jaki sposób je zamówią? Czy będą w ogóle o Tobie pamiętać? Uświadamiasz sobie, że gdy wszystko inne zawiedzie — on zostanie. On — czyli stary dobry drukowany katalog. Namacalny dowód istnienia Twojej firmy.

Dlaczego warto mieć katalog?

Katalog to jeden z podstawowych elementów brandingu Twojej marki. Zaraz po logo, wizytówce i stronie internetowej, wraz z innymi materiałami drukowanymi (teczki, ulotki, papier firmowy, czy notes) stanowi integralną część wizerunku Twojej marki, która ma za zadanie zakotwiczyć się w świadomości Twoich Klientów. Katalog produktowy nie tylko eksponuje Twoją identyfikacją wizualną, ale także pozwala przedstawić podstawowe informacje o firmie oraz jej krótką historię i misję. Dodatkowo oczywiście — to, co z punktu widzenia Klienta najważniejsze — katalog prezentuje produkty wraz z ich specyfikacją i ceną. A to już pierwszy etap lejka sprzedażowego. Jeśli nie wierzysz, to sięgnij pamięcią kilkanaście lat wstecz i przypomnij sobie, jak zamawiałeś odzież lub zabawki z zagranicznych katalogów wysyłkowych.

Dla każdego coś dobrego

No dobrze, a co z tymi, którzy nie lubią gromadzić zbędnego papieru i wolą rozwiązania bardziej ekologiczne? Najważniejszą zaletą katalogu jest jego uniwersalność. Możesz dostosować jego formę do preferencji swoich Klientów. Klienci lubiący tradycyjne rozwiązania ucieszą się z papierowego katalogu wręczonego im na spotkaniu lub wysłanego pocztą. Z kolei Ci, którzy preferują nośniki online, docenią e-katalog umieszczony na stronie www lub wysłany w formie pdfa na maila.

Katalog to rozszerzona wizytówka Twojej firmy, która przy okazji przedstawia jej ofertę. Zapisany na pulpicie lub jeszcze lepiej — położony na biurku w zasięgu wzroku sprawi, że Twój potencjalny Klient nie zapomni o Tobie tak szybko, jak o zamkniętej stronie internetowej. Zajmujemy się grafiką i designem oraz przygotowywaniem do druku katalogów firmowych. Projekty przygotowujemy na bazie identyfikacji wizualnej marki oraz pozostałych wytycznych Klienta. Dbamy o estetykę i wszystkie aspekty techniczne.

Social media marketing
Branding marki
Jeśli chciałbyś mieć swój katalog firmowy — skontaktuj się z nami.

Dodaj komentarz

Twój adres mailowy nie zostanie opublikowany.