Koronawirus. Dlaczego nie warto rezygnować z reklamy podczas kryzysu?

Jagoda Stefek
Jagoda Stefek
Koronawirus. Dlaczego nie warto rezygnować z reklamy podczas kryzysu?

Koronawirus w Polsce spowodował dezorientację niemal w każdej branży. Brak planu kryzysowego dla małych przedsiębiorstw, prognozy ogromnych strat dla dużych firm. Jako agencja kreatywna, która od wielu lat wspiera firmy w zakresie wizerunku, doradztwa i myślenia koncepcyjnego, chcemy pomóc Ci odrobinę zdystansować się od aktualnej sytuacji, stanąć obok i przede wszystkim postarać się zrozumieć, że kryzys kiedyś się skończy, a Twoja firma będzie wciąż istnieć.

“W każdym kryzysie ukryta jest szansa…"

Nie pozwól o sobie zapomnieć

Cechą kryzysu jest to, że kiedyś się skończy. Utrata motywacji i chęci do pracy już na samym początku, nie sprawi, że po uspokojeniu się sytuacji będzie Ci łatwiej. Wręcz przeciwnie. Tylko czynne działania podtrzymają Twoją firmę przy życiu.

“Celem każdej gry jest wygrana. Jeśli nie zależy ci na wygranej, bez sensu jest walczyć"

#zostańwdomu i nie odpuszczaj!

Zostań w domu i zrób, to co zawsze odkładałeś na później. Zadbaj o swoją firmę tak, aby po zakończeniu kryzysu wrócić ze zdwojoną siłą — z odświeżonym wizerunkiem, postawionym na mocnych fundamentach. My też tworzymy firmę — tak samo jak Ty.

Real time marketing

Każda okoliczność — pozytywna, czy negatywna może być pretekstem do prowadzenia komunikacji marki. Nie ma nic gorszego niż udawanie, że temat nie istnieje, w obawie, że popełnisz błąd. Nie wiesz jak ugryźć temat koronawirusa na swoim Facebooku — zadzwoń do nas.

“Ponoć kryzys jest wartością jeśli tylko potrafimy wyciągnąć z niego wnioski i zmienić coś w naszym życiu.”

Kampania Google Ads a koronawirus — wstrzymać, czy nie wstrzymać?

A teraz garść praktycznych, niezwykle ważnych informacji odnośnie kampanii Google Ads w dobie kryzysu:

  • Najważniejsza sprawa – wstrzymanie kampanii ma negatywny wpływ na “uczące się” algorytmy, którym nagle odetniesz dopływ informacji.
  • Nie zmarnuj tego, co już masz — wszelkie inteligentne strategie ustalania stawek, po wyłączeniu kampanii zostają “zmarnowane”.
  • Uniknij dużych kosztów — długie wstrzymanie kampanii może spowodować, że całe konto będzie musiało na nowo przejść okres nauki, który cechuje się dużymi kosztami i nieadekwatnym zwrotem z nakładów na reklamę.
  • Konkurencja nie śpi — jeśli wypadniesz z obiegu na dłużej, ktoś inny może wykorzystać ten czas, aby zająć Twoje miejsce na rynku i zbudować wśród Twoich klientów mocną świadomość marki.
  • Nie znikaj z sieci — sama obecność jest ważna. W tym przypadku nie ma znaczenia, czy dany obiekt jest czasowo zamknięty, czy otwarty.
  • Nie trać potencjalnego zysku — jeśli prowadzisz sklep internetowy, to wyłączenie kampanii eliminuje szansę na jakikolwiek zysk.

“Jeśli nie będziesz wierzył, że zwyciężysz, strach i wahanie cię powstrzymają, a twój przeciwnik to wykorzysta”

Dodaj komentarz

Twój adres mailowy nie zostanie opublikowany.