MAVIKA

Oferta

Czym zajmuje się agencja kreatywna Mavika?

W naszej ofercie znajdziesz wiele usług z zakresu reklamy, digital marketingu czy działań kreatywnych. Specjalizujemy się w tworzeniu planów komunikacji oraz identyfikacji wizualnej. Dla naszych Klientów prowadzimy działania w social mediach, realizujemy kampanie płatne oraz pozycjonowanie stron internetowych.
Na co dzień prowadzimy profile Klientów w social mediach na takich platformach jak: Facebook, Instagram, TikTok, YouTube oraz Linkedin. Dbamy o spójny i regularny przekaz oraz zaangażowanie użytkowników. Tworzymy treści zarówno graficzne, jak i wideo. Posiadamy również szerokie doświadczenie we wdrażaniu kampanii Facebook Ads lub innego rodzaju płatnych rozwiązań na wszystkich z wymienionych platform social media.

W naszej ofercie znajdziesz wiele usług z zakresu reklamy, digital marketingu czy działań kreatywnych. Specjalizujemy się w tworzeniu planów komunikacji oraz identyfikacji wizualnej. Dla naszych Klientów prowadzimy działania w social mediach, realizujemy kampanie płatne oraz pozycjonowanie stron internetowych.
Nasza oferta obejmuje także działania mające na celu pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce. Kampania SEO może obejmować wykonanie audytu, optymalizację oraz stały copywriting treści bez względu na ich tematykę czy charakter. W przypadku działań sprzedażowych prowadzimy również kampanie Google Ads.
Ponieważ wiemy, jak ważne jest, aby marketing był skuteczny i autentyczny prowadzimy również szkolenia kreatywne w siedzibie Klientów lub z udziałem ich pracowników. Specjalizujemy się w warsztatach Design Thinking, ale udzielamy także szkoleń z zakresu naszych kompetencji dla wewnętrznych działów marketingu. 

Skontaktuj się z nami

    Treść i kreacje graficzne może przygotować agencja lub Klient (w drugim przypadku agencja zastrzega sobie prawo do ewentualnego odesłania grafik/treści wraz z rekomendacjami, które będą odpowiednie do danego kanału).

    By móc przygotować dopasowaną dla danego Klienta ofertę, agencja potrzebuje takich informacji jak: nazwa firmy, linki do stron i profili (również na social media), cel działań marketingowych, grupa docelowa (do kogo komunikat ma dotrzeć) oraz budżet, jaki chce przeznaczyć firma na tego typu działania. Bardzo przydatne są również dodatkowe informacje tj. wartości firmy, misja i wizja.

    Jesteśmy elastyczni i realizujemy projekty również poza tymi, wymienionymi w zakładce “oferta”. Dla naszych Klientów mieliśmy przyjemność tworzyć katalog produktowy, projekt biżuterii czy sesje zdjęciowe.

    Budżet kampanii to pieniądze, które w całości przeznaczamy na Twoje reklamy. Kosztem pracy agencji jest wynagrodzenie, należne za przygotowanie, monitoring kampanii oraz analizę wyników.

    Jest to konto, za pomocą którego w bardziej zaawansowany sposób agencja może tworzyć i analizować przebieg działań reklamowych. Konto reklamowe zakłada się w menedżerze firmy.

    W ramach pakietu social media, agencja w oparciu o przygotowaną strategię komunikacji, przygotowuje posty oraz planuje wspomniane treści. Dochodzi do tego także monitoring i opieka nad fanpage’em. Zespół przygotowuje również raport wraz z rekomendacjami na kolejny miesiąc. Zawartość pakietu może różnić się np. w przypadku, kiedy Klient chce samodzielnie monitorować skrzynkę odbiorczą i komentarze, ma taką możliwość.

    W ramach pakietu Facebook Ads, specjaliści przygotowują reklamy (grafika+tekst), rekomendacje oraz monitorują przebieg całej kampanii. Po jej zakończeniu przygotowany zostaje raport w oparciu o analizę wyników wraz ze wnioskami.

    Piksel to kod śledzący Facebooka. Konfiguracja piksela to przypisywanie odpowiednich zdarzeń do kodu, dzięki czemu możemy monitorować ilość wejść na stronę czy na poszczególne zakładki itd. Przydatne w bardziej złożonych kampaniach.

    Tak. Agencja wysyła raporty zazwyczaj na początku miesiąca, jako podsumowanie działań w poprzednim miesiącu. Klient otrzymuje przejrzysty dokument, który jasno określa osiągnięcia oraz zawiera konstruktywne wnioski.

    Poprawnie przygotowana księga znaków określa, w jaki sposób może zostać użyte logo marki. Określenie jego zastosowania jest przydatne na etapie projektowania materiałów firmowych.

    Dostępy można nadać na 2 sposoby: albo agencja wysyła prośbę o dostęp, albo Klient. Aby nadać dostępy agencji, należy wejść do menedżera firmy, następnie w ustawienia firmowe -> strony (w sekcji konta) -> przypisz partnerów.

    Dostępy do konta można nadać w analogiczny sposób, jak w przypadku profili. Należy wejść do menedżera firmy oraz przejść do kategorii ustawienia firmowe. W sekcji konta wybrać zakładkę konta reklamowe -> przypisz partnerów.

    Aby dodać metodę płatności, wystarczy wejść na menedżera firmy i przejść do kategorii ustawienia firmowe. W rozwijanym menu po lewej stronie przejść do zakładki metody płatności. Następnie rozwinąć suwak z opcją dodaj -> dodaj nową metodę płatności i postępować zgodnie z instrukcją.

    Odradzamy przerywanie działań SEO, ponieważ wraz ze wstrzymaniem działań, wyniki ulegają znacznemu spadkowi, co sprawia, że powrót do poprzedniej pozycji jest problematyczny. Zdecydowanie bardziej, w przypadku trudniejszej sytuacji finansowej, rekomendujemy ograniczenie budżetu na te działania, jednak przy zachowaniu ciągłości.

    To, jakie wyniki można uzyskać za dany budżet w kampanii, w dużej mierze zależy od branży, ale również aktualnej sytuacji rynkowej. Również platformy mogą zmieniać koszt reklamy, dlatego nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Potrzeba cierpliwości i prowadzenia kampanii przez kilka miesięcy, by móc mówić o jakiejkolwiek estymacji.

    Jest to kwestia do uzgodnienia z klientem, jesteśmy elastyczni w tej kwestii. Za usługi reklamowe (FB Ads, Google Ads)  staramy się fakturować “z góry” żeby mieć zabezpieczony budżet na kampanię, podobnie z obsługą SM. Są też usługi wymagające “odbioru” przez klienta, tak jak strony www, rebranding itp, które fakturujemy bądź na koniec miesiąca, bądź po wykonaniu usługi.

    Jest taka możliwość po akceptacji zarządu Mavika.

    Jest taka możliwość po akceptacji zarządu Mavika.

    Przewiń do góry