MAVIKA

Jak sprawić, aby wideo było bardziej profesjonalne?

Obecnie wideo jest jednym z najbardziej powszechnych i efektywnych narzędzi komunikacji. Bez względu na to, czy prowadzisz kanał na YouTube, tworzysz treści marketingowe dla firmy na social media, czy chcesz wdrożyć wideo w strategię marketingową, ważne jest, aby Twoje wideo prezentowało się profesjonalnie. Osiągnięcie takiego efektu zależy bardziej od techniki niż od narzędzi, więc nie musisz wydawać fortuny na drogi sprzęt. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że możesz tworzyć świetne filmy przy pomocy …

Jak sprawić, aby wideo było bardziej profesjonalne? Czytaj więcej »

5 zasad jak wykorzystać AI w procesach kreatywnych

Jak wykorzystać AI w procesach kreatywnych lub w każdej innej pracy? To pytanie zadaje sobie wiele osób próbujących ułatwić sobie życie dzięki sztucznej inteligencji. Poniżej prezentujemy kilka najważniejszych zasad, jakich warto przestrzegać, korzystając z narzędzi AI w pracy kreatywnej. 5 zasad jak wykorzystać AI w procesach kreatywnych 5 zasad jak wykorzystać AI w pracy kreatywnej Określ, w jakim obszarze chcesz wykorzystać AI Praca …

5 zasad jak wykorzystać AI w procesach kreatywnych Czytaj więcej »

Czy warto tworzyć kampanie marketingowe w językach regionalnych?

Jakiś czas temu, przejeżdżając przez śląskie miasta, można było napotkać billboardy  w gwarze śląskiej jednej z ogólnopolskich firm cateringowych. Część społeczeństwa zapamiętała je bardzo dobrze. Dlaczego? Pomijając już błąd językowy (zamiast hasła „dychnij se” widniał napis „dychnij się” – co dla purysty gwarowego stanowiło pewien problem), to podobnych reklam jest coraz więcej. Zwroty gwarowe stały się zwyczajnie popularne, a marki zdecydowanie odważniej …

Czy warto tworzyć kampanie marketingowe w językach regionalnych? Czytaj więcej »

Przewiń do góry