MAVIKA

Czy warto tworzyć kampanie marketingowe w językach regionalnych?

Jakiś czas temu, przejeżdżając przez śląskie miasta, można było napotkać billboardy  w gwarze śląskiej jednej z ogólnopolskich firm cateringowych. Część społeczeństwa zapamiętała je bardzo dobrze. Dlaczego? Pomijając już błąd językowy (zamiast hasła „dychnij se” widniał napis „dychnij się” – co dla purysty gwarowego stanowiło pewien problem), to podobnych reklam jest coraz więcej. Zwroty gwarowe stały się zwyczajnie popularne, a marki zdecydowanie odważniej …

Czy warto tworzyć kampanie marketingowe w językach regionalnych? Czytaj więcej »

3 sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki Meta Ads

W cyfrowej erze osiągnięcie sukcesu w biznesie wymaga ciągłego dostosowywania się do zmieniających się trendów i technologii. Jedną ze skutecznych strategii promocyjnych są kampanie reklamowe Meta Ads. Ta forma reklamy internetowej oferuje przedsiębiorcom duże możliwości dotarcia do swojej docelowej grupy klientów i zwiększenia sprzedaży. W tym artykule omówimy trzy kluczowe sposoby, które można wykorzystać do zwiększenia efektywności Meta Ads. Precyzyjne Targetowanie Targetowanie to inaczej określenie grupy docelowej …

3 sposoby na zwiększenie sprzedaży dzięki Meta Ads Czytaj więcej »

Dlaczego wideo jest tak ważne w marketingu?

W dzisiejszym dynamicznym świecie wideo stało się nie tylko popularną formą konsumpcji treści, ale również kluczowym narzędziem w strategiach marketingowych. Jego znaczenie stale rośnie, a firmy, które wykorzystują wideo w swoich kampaniach, zyskują przewagę nad konkurencją, która tego nie robi. Dzięki swojej zdolności do przyciągania uwagi, budowania emocji oraz prostego i szybkiego wyjaśniania skomplikowanych zagadnień, wideo marketing zmienia sposób, w jaki marki komunikują się ze swoimi odbiorcami. Dlaczego właściwie wideo …

Dlaczego wideo jest tak ważne w marketingu? Czytaj więcej »

Przewiń do góry